УПРОВАДЖЕННЯ ДІАГНОСТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ВИЩОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Л. О. Савченко ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5022

Анотація

Ця стаття розглядає використання діагностичних технологій у навчальний процес вищої школи. Дано визначення діагностичних технологій, функції, ціль діагностичних методик. Сформульовані основні положення діагностування, розглянуті
способи використання діагностичних технологій на заняттях з курсу педагогічних дисциплін.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

No references.

Завантаження

Опубліковано

10-12-2000

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

УПРОВАДЖЕННЯ ДІАГНОСТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ВИЩОЇ ШКОЛИ. (2000). Педагогіка вищої та середньої школи, 2, 39-44. https://doi.org/10.31812/educdim.5022

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають