УПРОВАДЖЕННЯ ДІАГНОСТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ВИЩОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5022Анотація
Ця стаття розглядає використання діагностичних технологій у навчальний процес вищої школи. Дано визначення діагностичних технологій, функції, ціль діагностичних методик. Сформульовані основні положення діагностування, розглянуті
способи використання діагностичних технологій на заняттях з курсу педагогічних дисциплін.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
No references.
Завантаження
Опубліковано
10-12-2000
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2000 L.O. Savchenko

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
УПРОВАДЖЕННЯ ДІАГНОСТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ВИЩОЇ ШКОЛИ. (2000). Педагогіка вищої та середньої школи, 2, 39-44. https://doi.org/10.31812/educdim.5022