ДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ХОРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ СПІВАЦЬКИХ НАВИЧОК МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5075Анотація
І статті простежуються шляхи формування художніх смаків учнів загальноосвітньої школи засобами хорового співу. Розглядаються основні форми, методи і прийоми вокально-хорової роботи з дітьми шкільного віку.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
Раввінов О.Г. Масова хорова робота в школі. - К.: Радянська школа, 1957. - С. 4-18.
Павлов И.П. Двадцатилетний опыт объективной изучения высшей нервной деятельности (поведения) животных - Л.: Ленмедиздат, 1932. - С. 270.
Коган Г.М. У врат майстерства. - М.: Советский композитор 1961. - С. 5.
Пигров К.К. Руководство хором. - М. 1964. - С.41-131.
Завантаження
Опубліковано
26-12-2002
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2002 V.M. Serhyeyeva

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ХОРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ СПІВАЦЬКИХ НАВИЧОК МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ. (2002). Педагогіка вищої та середньої школи, 4, 83-88. https://doi.org/10.31812/educdim.5075