НАВЧАЛЬНА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5102Анотація
Methodology of a fram ing game is consiolered. It has been shown, that successfully organijed games influence the improvement of knowledge qualify, skills and habits of pupils, the olevelopment of their activities, theformation o f their responsible attitudes to the process of learning.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
No references
Завантаження
Опубліковано
24-05-2022
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2002 O.P. Zozulya

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
НАВЧАЛЬНА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 4, 254-259. https://doi.org/10.31812/educdim.5102