НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ФАКТОР ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5241Анотація
No abstract.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
Загвязинский В.И. Учитель как исследователь. - М.: АПН, 1980.
Кондрашова Л.В. Процесс обучения в высшей школе. - Кривой Рог: ИВИ, 2000.
Рубинштейн С.Л, Проблемы общей психологии. - М.: Педагогика, 1973.
Сластенин В.А., Мищенко А.И. Профессионально-педагогическая подготовка современного учителя // Советская педагогика. - 1991. -№ 10.
Сухомлинский В.А. Разговор с молодым директором школы. - М.: ГІросвщение, 1982.
Завантаження
Опубліковано
25-12-2003
Номер
Розділ
Особистісно-орієнтоване навчання в практиці вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2003 L.S. Korzhova

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ФАКТОР ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. (2003). Педагогіка вищої та середньої школи, 6, 114-119. https://doi.org/10.31812/educdim.5241