ГУМАНІТАРИЗАЦІЯ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5509Анотація
The article deals with the organization of studying psychological and pedagogical subjects for students of technical universities.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
Национальная доктрина развития образования в XXI веке. - К., 2001.- С . 16-17.
Вища освіта України і Болонський процесс // Навчальна програма. - Київ - Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім. В. Гнатюка, 2004. - 18с.
Высшее техническое образование (педагогический, дидактический и социально-психологический аспекты). Козлакова Г.А., Маригодов В.К., Слободянюк А.А.: Монография. - Севастополь: Изд-во СевГТУ, 2001. - 268 с.: ил.
Завантаження
Опубліковано
24-05-2022
Номер
Розділ
Проблеми модернізації освіти в практиці вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 А.А. Slobodyanyuk, V.M. Лyс

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ГУМАНІТАРИЗАЦІЯ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 11, 14-18. https://doi.org/10.31812/educdim.5509