ГУМАНІТАРИЗАЦІЯ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • А.А. Слободянюк ,
  • B.M. Лиc ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5509

Анотація

The article deals with the organization of studying psychological and pedagogical subjects for students of technical universities.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Национальная доктрина развития образования в XXI веке. - К., 2001.- С . 16-17.

Вища освіта України і Болонський процесс // Навчальна програма. - Київ - Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім. В. Гнатюка, 2004. - 18с.

Высшее техническое образование (педагогический, дидактический и социально-психологический аспекты). Козлакова Г.А., Маригодов В.К., Слободянюк А.А.: Монография. - Севастополь: Изд-во СевГТУ, 2001. - 268 с.: ил.

Завантаження

Опубліковано

24-05-2022

Номер

Розділ

Проблеми модернізації освіти в практиці вищої школи

Як цитувати

ГУМАНІТАРИЗАЦІЯ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 11, 14-18. https://doi.org/10.31812/educdim.5509