ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВЕ НАВЧАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ

Автор(и)

  • Г.О. Зброй ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5559

Анотація

The right organization of the problematic-searching education and its effectiveness in the development of the mental forces and abilities of the students is considered in this article.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Буряк В.К., Беришвили Д.Д. Урок в старших классах. Издательство Тбилисского университета. - Т., 1990. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4824

Буряк В.К., Кондрашова Л.В. Активизация учебной деятельности школьников. Кривой-Рог, 1995. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4976

Максимова В.Н. Проблемный подход к обучению в школе. - Л .,1973.

Матюшин А.М. Организация проблемного обучения. - М., Педагогика, 1977.

Махмутов М.И. Проблемные ситуации в мышлении и обучении. - М., Педагогика, 1977.

Скаткин М.Н. Проблемы современной дидактики. - М., Педагогика, 1980.

Завантаження

Опубліковано

24-05-2022

Номер

Розділ

Вдосконалення навчально-виховного процесу в практиці загальноосвітньої школи

Як цитувати

ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВЕ НАВЧАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 11, 347-352. https://doi.org/10.31812/educdim.5559

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають