МОЖЛИВОСТІ ЗМІСТУ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5604Анотація
Corning from wording o f the notion "intellectual skills" and structures of the skills as complex larval formation in this article the didactic possibilities of the contents of the education and methodical methods o f its learning, which promote the most efficient shaping intellectual component personality of the graduate of the school are openedEmphases is spared realization problem approach to process of the shaping the intellectual skills o f the creative nature on example o f disciplines naturally-mathematical cycle.
Завантажити
Посилання
Державний стандарт базової і повної середньої освіти // Біологія і хімія в школі. - 2004. - № 2. - С. 2-7.
Концепція математичної освіти 12-річної школи. Проект // Математика в школі. - 2002. - № 2. - С. 12-17.
Лернер И.Я. Дидактические основы методов обучения. - М.: Педагогика, 1981. - 186 с.
Липова Л., Морозова Л., Ренський С. Спрямованість змісту освіти дванадцятирічної школи // Рідна школа. - 2004. — № 7-8. - С . 10-12.
Лов’янова І.В. Зміст математичної освіти і проблема формування інтелектуальних умінь старшокласників //
Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції "ПМО - 2005”. - Черкаси: Вид. від. ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2005. - С. 96-99.
Трубачева С.Е. Дидактичні засади реформування змісту шкільної освіти // Психолого-педагогічні проблеми сільської
школи: 36. наук, праць Уманського держ. пед. універс. ім. Павла Тичини. - К.: Наук, світ, 2002. - Вип. 1. - 241 с.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 L.V. Lovyanova

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.