Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Педагогіка вищої та середньої школи
Подання
Анонси
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Редакційний банер
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 12 (2005)
Том 12 (2005)
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v12
Опубліковано:
28-09-2005
Весь випуск
Доступ за передплатою
PDF (англійська)
TITLE PAGE
1
PDF
ВХІДНІ ДАНІ
2
PDF
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО СПІЛКУВАННЯ
Л.В. Кондрашова
3-10
PDF
ПРОБЛЕМА ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО НАВЧАННЯ
Л.В. Бешевець
10-15
PDF
ГРОМАДСЬКА СВІДОМІСТЬ, ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЦІННОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ ПЕДУНІВЕРСИТЕТУ
О.М. Копилова
16-22
PDF
ВИСОКИЙ РІВЕНЬ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ЯК ОБОВ'ЯЗКОВА РИСА ВИСОКОДУХОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ
Н.В. Волкова
22-29
PDF
ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ТА ПРИНЦИП РОЛЬОВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ — ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ
C.B. Щербина
29-34
PDF
ДІАЛОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ЯК ЗАСІБ ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ У ВНЗ
O.I. Копіца
35-40
PDF
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЧИННИК СТИМУЛЮВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ
О.С. Білоус
41-47
PDF
ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ ДО ТВОРЧОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
С.П. Білоконний
47-52
PDF
ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ-ФІЛОЛОГ1В ЗАСОБАМИ ДІАЛОГІЧНИХ СИТУАЦІЙ
О.В. Марк
52-57
PDF
РОЗВИТОК ІНТЕГРАТИВНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПЕДАГОГА В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ
О.Г. Каверіна
57-68
PDF
ВИХОВНІ МОЖЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНО- ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ У ФОРМУВАННІ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ
Ю.О. Саунова
69-84
PDF
РОЛЬ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
O.O. Гаврилюк
84-90
PDF
СТАН ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ У ПРАКТИЦІ РОБОТИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ШКОЛИ
О.В. Бондаренко
90-100
PDF
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО САМОМЕНЕДЖМЕНТУ ЯК АКТУАЛЬНА ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Н.Ю. Дуднік
100-106
PDF
ВОЛОДІННЯ ШОЗЕМНОЮ МОВОЮ - ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ЗДІЙСНЕННЯ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩОГО ПЕДАГОГІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
О.В. Малихін
106-124
PDF
СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ОСОБИСТІСНО- ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ
О.В. Гладка
124-132
PDF
ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ЦІННІСНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УМОВАХ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Л.О. Савченко, Ю.О. Зенькович
132-139
PDF
РОЗВИТОК ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
В.В. Садова
139-144
PDF
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО САМОМЕНЕДЖМЕНТУ ЯК АКТУАЛЬНА ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Л.В. Петъко
144-153
PDF
ГУМАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ЯК ПРОВІДНА УМОВА ДУХОВНОГО ВИХОВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ
Н.В. Долгая
153-160
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ ТА ВПРАВ З ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
A.M. Король
160-168
PDF
МОЖЛИВОСТІ ЗМІСТУ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ
I.В. Лов’янова
168-175
PDF
ГУМАНІСТИЧНА ГАРМОНІЯ ОСВІТНЬО - ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ - НАДІЙНА ОСНОВА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ
Ю.В. Рева
175-190
PDF
РІЗНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЗМІСТУ ТА СТРУКТУРИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
Р.В. Кондратенко
190-198
PDF
ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІАЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ
Н.О. Чувасова
198-207
PDF
РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ТА МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА
H.І. Білоконна
208-212
PDF
ПСИХОЛОГІЧНІ І ЛІНГВІСТИЧНІ ОСНОВИ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ ШЕСТИРІЧНИХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
I.A. Кравцова, O. Поддубняк
212-218
PDF
МОЛОДІЖНІ КЛУБИ ЯК СКЛАДОВА ЛАНКА ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І ВИХОВАННЯ ПІДЛІТКІВ ТА МОЛОДІ
I.A. Кравцова, I.I. Шпачук
218-223
PDF
ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ БЛИЗЬКОСПОРЩНЕНОЇ МОВИ
O.A. Павлик
223-231
PDF
ЗАКОНОМІРНОСТІ ПСИХІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ДОВІЛЬНИМИ РУХАМИ МУЗИКАНТА ПРИ ЧИТАННІ НОТ З АРКУША
M. Ярошенко
231-238
PDF
ХАРАКТЕРИСТИКА САМОКОНТРОЛЮ УЧНІВ ЯК КОМПОНЕНТА НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
І.Ю. Серьогіна
238-247
PDF
ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
H.L Зеленкова
247-252
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМУНІКАТИВНО-ДІЯЛЬНІШОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ МОВИ
Л. С. Цоуфал
252-258
PDF
ДЕВІАНТНА ПОВЕДІНКА ТА ОСОБИСТІСТЬ ПІДЛІТКА
Ю.С. Коровкіна
258-264
PDF
ПРЕВЕНТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА ЯК ЗАСІБ ЗАПОБІГАННЯ АСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Л.Ю. Пузанова
264-271
PDF
РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ В ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ ІМІТАЦІЙНО-ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
І.С. Зоренко
271-278
PDF
ЗМІСТ
279-281
PDF
ВИХІДНІ ДАНІ
282
PDF
Мова
English
українська
Останні публікації