СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ОСОБИСТІСНО- ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ

Автор(и)

  • О.В. Гладка ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5597

Анотація

The article deals with the structure of the readiness of future teachers of the foreign language for personality-oriented teaching of high school students. The role of each component in the formation of this phenomenon is revealed.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Асеев В.Г. Мотивация поведения и формирование личности. -М .: Мысль, 1976.-198 с.

Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте; Платонов К.К. Проблемы способностей. - М.: Наука, 1972.-312 с.

Григоренко Л.В. Самостоятельная работа как средство реализации творческого потенциала личности будущего учителя // Формування творчої особистості в навчальному процесі. - Кривий Ріг, 1998. - С. 63 - 67.

Зимняя И.А. Педагогическая психология. - Ростов-на-Дону: Феникс, 1997. - 475 с.

Лернер И .Я. Дидактические основы методов обучения. - М.: Педагогика, 1981. - 186 с.

Завантаження

Опубліковано

26-05-2022

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ОСОБИСТІСНО- ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 12, 124-132. https://doi.org/10.31812/educdim.5597

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають