ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ТА ПРИНЦИП РОЛЬОВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ — ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5586Анотація
This article is devoted to forming of active professional position of future teachers by means of using role perspective principle and problem approach during pedagogical training.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
No references.
Завантаження
Опубліковано
26-05-2022
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 S.V. Shcherbyna

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ТА ПРИНЦИП РОЛЬОВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ — ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 12, 29-34. https://doi.org/10.31812/educdim.5586