ІНТЕГРАЦІЯ МУЛЬГІ МЕДІА ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ВНЗ

Автор(и)

  • О.В. Переверзов ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5761

Ключові слова:

комп'ютерні технології, інформаційне середовище, розвиток, навчання

Анотація

В статті розглядаються можливості впровадження в освітню програму художньо-графічних факультетів педагогічних навчальних закладів комп'ютерних технологій для раціоналізації та збільшення коефіцієнту засвоєння корисної інформації, формування розвиненої творчої особистості студента.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Кирмайер Г. Мультимедиа. - М.: Малип, 1994. - 84 с.

Петрова Н. Нетривиальное мультимедиа, или интерактивный компьютерный

перформанс // Компьютерра. - 1995. - № 44.

Петрова Н. Перспективы виртуальной реальности // Компьютерра. - 1995. - № 35-36.

Албан Дэн. Искусство трёхмерного дизайна / Пер. с англ. - К.: Диа Софт, 2002. -

с.

Педагогическая энциклопедия (под ред. Каирова И. А.). - М.: Советская энциклопедия, 1985 (т. 4). - 498 с.

Завантаження

Опубліковано

26-05-2022

Як цитувати

ІНТЕГРАЦІЯ МУЛЬГІ МЕДІА ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ВНЗ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 13, 174-179. https://doi.org/10.31812/educdim.5761