МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПОЗИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • В.Г. Щербина ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5785

Ключові слова:

організаційна модель управління, пізнавальна діяльність, сприйняття, композиційні вміння

Анотація

У статті розглядається перспектива застосування організаційних моделей управління розвитком творчих здібностей студентів. Автор відводить особливе місце моделі контролю за виконання композиційних вправ.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Арнхейм Р. Искусство и визуальное восприятие. М.: Прогресс, 1974. - 392 с.

Пикельная В. С. Теоретические основы управления (школоведческий аспект). - Мед. пособие. М.: Высшая школа, 1990. - 175 с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4637

Рейзенкінд Т. Й. Модульне навчання у формуванні культури мислення вчителя мистецьких дисциплін. Педагогіка вищої та середньої школи; 36. наук, праць № 10. Художньо-педагогічна освіта XXI ст.: теорія, методи, технології. - Кривий Ріг: КДІІУ, 2005. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/5004

Рудницкая О. Г. Музика і культура особистості: проблема сучасної національної освіти. - К.: Віпол, 1998. - 193 с.

Щербина В. Г. Організаційні моделі в управлінні процесом формування композиційних умінь // Рідна школа. - № 7-8. 1999. - С. 50-53.

Щербина В. Г. Система композиционных упражнений в содержании подготовки будущих учителей зобразительного искусства: Дис.... канд. пед. наук: 13.00.04. ИПГІІЮ АГ1Н. - К.: 2000. - 228 с.

Завантаження

Опубліковано

26-05-2022

Як цитувати

МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПОЗИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 13, 294-300. https://doi.org/10.31812/educdim.5785

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають