НАВЧАННЯ ОСНОВ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В ВИЩІЙ ШКОЛІ СІЛА

Автор(и)

  • В.В. Почуєва ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5894

Анотація

The article deals with the problem of training in basics of pedagogical communication at USA higher colleges as a factor of professional development of the future specialist by means of training in intensive communication groups, creating laboratories of pedagogical guidance and pedagogical tutorship.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Allwright R.L. Importance Interaction in Classroom Language Learning. London, Modem English Publications, 1994. - 110 p.

Flanders N. Analysing Teaching Behavior. Reading, Mass.: Addison-Wesley, 1990. - 190 p.

Medley D., Schluck 3., Ames N. Assessing Learning Environment in Classroom. Princeton, NJ: Educational Testing Service, 1996. - 270 p.

McDonald F., Allen D. Training Effects Feedback and Modelling Procedures on Teaching Performance. Stanford, Calif.: Stanford University Press, 1999. - 160 p.

Berliner D. Microtesting and Technical Skills Teaching Approach to Teacher Training. Stanford, Calif.: Stanford University Press, 1992. - 210 p.

Завантаження

Опубліковано

27-05-2022

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати