НАВЧАННЯ ОСНОВ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В ВИЩІЙ ШКОЛІ СІЛА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5894Анотація
The article deals with the problem of training in basics of pedagogical communication at USA higher colleges as a factor of professional development of the future specialist by means of training in intensive communication groups, creating laboratories of pedagogical guidance and pedagogical tutorship.
Завантажити
Посилання
Allwright R.L. Importance Interaction in Classroom Language Learning. London, Modem English Publications, 1994. - 110 p.
Flanders N. Analysing Teaching Behavior. Reading, Mass.: Addison-Wesley, 1990. - 190 p.
Medley D., Schluck 3., Ames N. Assessing Learning Environment in Classroom. Princeton, NJ: Educational Testing Service, 1996. - 270 p.
McDonald F., Allen D. Training Effects Feedback and Modelling Procedures on Teaching Performance. Stanford, Calif.: Stanford University Press, 1999. - 160 p.
Berliner D. Microtesting and Technical Skills Teaching Approach to Teacher Training. Stanford, Calif.: Stanford University Press, 1992. - 210 p.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 V.V. Pochuyeva

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.