ПРАКТИКООРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ

Автор(и)

  • A. Растригіна Kirovohrad National University named after V. Vynnychenko , Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5960

Ключові слова:

approach focused on practice, teacher, quality of education

Анотація

The article substantiates necessity to use such an approach to training of future teachers which is orientated towards practical application. It is essential as a means to provide high quality cf training in universities' educational process.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

The british higher education system can be confusing if you do not come from the United Kingdom //http://www.hero,ac.uk/uk/studving/infoimation

Пученкина Л. Подготовка учителя в США // Преподаватель. -1999. - № 5.

Чошанов М. Америка учится считать. - М., 2002.

Завантаження

Опубліковано

10-05-2007

Як цитувати

ПРАКТИКООРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ. (2007). Педагогіка вищої та середньої школи, 18(2), 73-78. https://doi.org/10.31812/educdim.5960