ПРАКТИКООРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5960Ключові слова:
approach focused on practice, teacher, quality of educationАнотація
The article substantiates necessity to use such an approach to training of future teachers which is orientated towards practical application. It is essential as a means to provide high quality cf training in universities' educational process.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
The british higher education system can be confusing if you do not come from the United Kingdom //http://www.hero,ac.uk/uk/studving/infoimation
Пученкина Л. Подготовка учителя в США // Преподаватель. -1999. - № 5.
Чошанов М. Америка учится считать. - М., 2002.
Завантаження
Опубліковано
10-05-2007
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2007 A. Rastrygina

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ПРАКТИКООРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ. (2007). Педагогіка вищої та середньої школи, 18(2), 73-78. https://doi.org/10.31812/educdim.5960