КОНЦЕПЦІЯ ПРОЕКТУВАННЯ ТЕАТРАЛЬНИХ ПЛАКАТІВ

Автор(и)

  • В.Н. Крашенінніков Luhansk National Pedagogical University named after Taras Shevchenko , Луганський національний педагогічний університет ім. Тараса Шевченка
  • B.I. Криворучкін Luhansk National Pedagogical University named after Taras Shevchenko , Луганський національний педагогічний університет ім. Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5985

Ключові слова:

placard, conception, associations, attribute, composition

Анотація

The method of the associative planning is expounded on the example of playbill fo r raising of tragedies V. Shakespeare.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Павловская Е. Дизайн рекламы: поколение NEXT. - СПб.: П т ер, 2004.

Владич Л. Майстри плаката: Альбом. - К.: Мистецгво, 1989.

Смирнов С. И. Шрифт и шрифтовой плакат. М: Плакат, 1977.

Завантаження

Опубліковано

10-05-2007

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають