АНАЛІЗ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ГЕОГРАФІЇ І СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ ДО ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6054Анотація
У статті розглядаються загально дидактичні підходи до конструювання змісту навчання, аналізується необхідність комплексного розгляду сторін цілісного педагогічного процесу, побудови змісту навчання географії на основі гармонізації змістового та процесуального компонентів.
Завантажити
Посилання
Дидактика средней школи: учеб. пособие/ ред. М.Н. Скаткина. - М.: Просвещение, 1982. - 319 с.
Кобернік С.Г. Методика викладання географії в школі: навчально-методичний посібник/ С.Г. Кобернік та ін. - К.; Стафед - 2,2000. - 320 с.
Лозова В.І. Теоретичні основи виховання і навчання: навчальний посібник/ В.І. Лозова, Г.В. Троцко. - X.: ОВС, 2002. - 400 с.
Малафіїк І.В. Дидактика: навч. посібник/ І.В. Малафіїк. - К.: Кондор, 2005. - 398 с.
Методика обучения географии в средней школо: учеб. пособие [для студ. пед. ин-тов по географ, спец.] / ред. Л.М. Панчешниковой. - М.: Просвещение, 1983. - 320 с.
Сластенин В.А. Педагогика: учеб. пособие [для студ. висш. пед. учеб. заведений] / В.А. Сластенин, И.Ф. Исаев, Е.Н. Шиянов; ред. В.А. Сластенина. - М.: Академия, 2002. - 576 с.
Структура і зміст географічної освіти в школі/ А.Й. Сиротенко, І.М. Шоробура, М. Хмельницький // Географія. - 2006. - № З (54). - С. 4-12.
Ушинський К.Д. Избранные педагогические сочинения - в 2-х томах. - М.: Педагогика, 1974. - Т.2. - 598 с.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 I.O. Kozachenko

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.