ПЕРЕКОНАННЯ ЯК МЕТОД ДУХОВНОГО ТА МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ 3 ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

  • T.B. Aндріанов ,
  • Н.Г. Макаренко ,
  • В.Є. Aндріапов ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6362

Анотація

The article reveals persuasion as a method of spiritual and moral upbringing in the educational process of higher school.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Андріанов В.Є., Макаренко Н.Г. Духовний потенціал фізичної культури. Теорія та методика фізичного виховання. - № 5. - Харків. - 2006. - 48 с.

Андріанов B.C., Макаренко Н.Г. Інтеграція фізичної культури в духовність. Актуальні проблеми фізичного виховання і спорту. Матеріали наукової конференції. 8-9 грудня. - Харків. - 2005. - 43 с.

Цимбалюк І.М. Підвищення професійної кваліфікації: психологія педагогічної праці. - Київ. -2004. - 54 с.

Шиян Б.М. Теорія і практика фізичного виховання школярів. Частина 1. - Тернопіль: Навчальна книга. - Богдан. 2003. - 272 с.

Завантаження

Опубліковано

27-12-2007

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ПЕРЕКОНАННЯ ЯК МЕТОД ДУХОВНОГО ТА МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ 3 ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ. (2007). Педагогіка вищої та середньої школи, 17, 178-183. https://doi.org/10.31812/educdim.6362

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають