ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ КРИТЕРІЇВ ТА ПОКАЗНИКІВ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ ЯКОСТЕЙ ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • M.B. Федоренко ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6692

Анотація

In this article the author investigates the problem of primary classes teacher professionally important qualities in the context of subjective approach. Suggested structure of professionally important qualities in theoretically proved and the importance of personal qualities of a teacher as professionally important is mentioned. The author also distinguishes the criteria and significant of professionally important qualities.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Исаев Е.И., Косарецкий С.Г., Слободчиков В.И. Становление и развитие профессионального сознания будущего педагога // Вопросы психологии 2000. - № 3. - С.57-66.

Исаев И.Ф. Школа как педагогическая система: основы управления. - Белгород, 1997. - 145 с.

Кульневич С.В. Педагогика самоорганизации: феномен содержания.-Воронеж, 1997. - 230 с.

Ушинский К.Д. Соч. - М., 1948. - Т.2. - 600 с.

Завантаження

Опубліковано

01-09-2008

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ КРИТЕРІЇВ ТА ПОКАЗНИКІВ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ ЯКОСТЕЙ ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. (2008). Педагогіка вищої та середньої школи, 21, 293-300. https://doi.org/10.31812/educdim.6692

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають