ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ХОРОВОГО ДИРИГУВАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • A.B. Бондаренко Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6900

Ключові слова:

choral skills, technical skills of choral conducting, future teacher of music, methods of formation of technical skills of choral conducting

Анотація

In article the problem of formation of skills of choral conducting in vocational training the future teacher of music is examined.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Україна XXI століття. Державна програма «Освіта». - К.: Райдуга, 1994. - 61 с.

Кондрашова Л.В. Проблеми вьісшей школи в аспекте Болонского процесса / Л. В. Кондрашова // Педагогіка вишої та середньої школи : збірник наукових праць / гол. ред. - докт. пед. наук, проф. В.К. Буряк. - Кривий Ріг : КДПУ, 2004. - Вил. 8. - С. 213. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/6119

Філософський словник / за ред. В.І. Шинкарука. - 2 вид. перероб. і доп. - К.: Гол. ред. УРЕ, 1986. - 800 с.

Сучасний тлумачний психологічний словник / за ред. В.Б. Шапар. - X.: Прапор, 2007. - 640 с.

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник / Семен Устимович Гончаренко. - К.: Либідь, 1997. — 376 с.

Птица Клавдий Борисович. Мастера хорового искусства в московской консерватории. — М.: Музика, 1970.

Концепція самоорганізації розвитку особистості учня у навчально- виховному процесі / М. Аверін, Т. Аверіна, Ю. Болотін, Є. Львов // Рідна школа. - 1993. - № 8. - С. 53-60.

Ержемский Г.Л. Психология дирижирования / Г.Л. Ержемский // Некоторие вопроси исполнительства и творческого взаимодействия дирижйра с музикальним коллективом. - М.: Музика, 1988. - С. 80.

Завантаження

Опубліковано

23-06-2009

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ХОРОВОГО ДИРИГУВАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. (2009). Педагогіка вищої та середньої школи, 25, 70-78. https://doi.org/10.31812/educdim.6900

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають