ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОПЙ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Л.Е. Бєкірова Кримський інженерно-педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6906

Ключові слова:

interactive technologies of teaching, sub'ekt-sub'ekome relation

Анотація

In this article author examines the state and problems of forming readiness teachers of primary classes to the used interactive technologies of teaching.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Кларин М.В. Инновации в обучении: Метафори и модели: Анализ зарубежного опыта / М.В. Кларин. - М.: Наука, 1997. - 83 с.

Пометун О. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання / О. Пометун, Л. Пироженко. -К.: Видавництво А.С.К., 2004. - 192 с.

Панченков А. Обучение в действии: как организовать подготовку учителей к применению иятерактивных технологий обучения / А. Панченков, О. Пометун, Т. Ремех. - К.: А.П.Н., 2003. - 72 с.

Пометун О. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід / О. Пометун, Л. Пироженко. - К., 2002. - 135 с.

Селевко Г.К. Современные образовательные технологии / Г.К.Селевко. - М.: Народное образование, 1998. - 360 с.

Хуторской А.В. Современная дидактика / А.В. Хугорской. - С.-Петербург, 2001. - 533 с.

Завантаження

Опубліковано

23-06-2009

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОПЙ НАВЧАННЯ. (2009). Педагогіка вищої та середньої школи, 25, 100-106. https://doi.org/10.31812/educdim.6906