ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОНАВЧАЛЬНИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ

Автор(и)

  • H.B. Гишка Kremenets Humanitarian and Pedagogical Institute named after Taras Shevchenko , Кременецький гуманітарно-педагогічний інститут iм. Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6907

Ключові слова:

kinds of abilities, habits, educational process, pupils tuforing, enlightenment, optimigution

Анотація

This article includes the information about the problem of formation of abilities of the educational activity, nhich regpand to schadchildren's age - ulated development. It is uncovered the essence of the concept which the ubilitier and habits are famed in junior schoolchildren.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Арделян О.В. Формування загальнопізнавальних умінь і навичок як елемент інтеграції освіти в початкових класах / О.В. Арделян // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. - Випуск XV. - Херсон, 2000. - С. 194-200.

Дидактичні аспекти альтернативної освіти. - Київ: Освіта, 1993. - 78 с.

Савченко О.Я. Уміння вчитися як ключова компетентність загальної середньої освіти / Олександра Яківна Савченко // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвіт та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / Під заг. ред. О.В. Овчарук. - К.: «К.І.С.», 2004. - С. 34-46.

Савченко О.Л. Дидактика початкової школи / Олександра Яківна Савченко. - К.: Генеза, 2002. - 367 с.

Завантаження

Опубліковано

23-06-2009

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОНАВЧАЛЬНИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ. (2009). Педагогіка вищої та середньої школи, 25, 107-111. https://doi.org/10.31812/educdim.6907