ДІАГНОСТИКА ПОЧУТТЯ СПРАВЕДЛИВОСТІ ЯК УМОВИ МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6909Анотація
This article is a study of the concepts of "fairness" and "injustice" to the teachers of schools, the study also highlighted forms of injustice, which are most often found in educational practice.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
Бех І.Д. Виховання особистості / 1.Д.Бех. - Т. 3.
Острогорский А.Н. Педагогические зкскурсии в область литературы / А.Н. Острогорский. - М., 1897.
Ліпушко О., Яременко В. Новий словник української мови / О. Ліпушко, В. Яременко. - Т 3.
Сухомлинский В.А. О воспитании / Сост. н авт. вступ, очерков С. Соловейчик. - 4-е изд. - М.: Политиздат, 1982.
Завантаження
Опубліковано
23-06-2009
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 Zh.I. Vlasyuk

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ДІАГНОСТИКА ПОЧУТТЯ СПРАВЕДЛИВОСТІ ЯК УМОВИ МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА. (2009). Педагогіка вищої та середньої школи, 25, 116-122. https://doi.org/10.31812/educdim.6909