ГАРМОНІЗАЦІЯ ЗНАНЬ І ЯКОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ХІМІЇ

Автор(и)

  • В.Г. Столяренко Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml
  • П.П. Нечипуренко Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6960

Ключові слова:

pedagogical education, harmonization of education, teacher of chemistry

Анотація

At the beginning of XXI some tasks are arisen, such as: the definition of cooperation's strategy, the elaboration of the joint approaches to "the harmonization" of the value orientations, content, forms and methods of the pedagogical education. The solution of these problems is the obligatory condition of the formation of the person of a teacher of chemistry as a high-professional specialist.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Бондаревская Е.В. Гуманистнческая парадигма личностно ориентированного образования / Е.В. Бондаревская // Педагогика. - 1997. - № 4. - С. 11-17.

Положення про кредитно-модульну систему організації навчального процесу в УДХТУ / (Рижова О.П., Кошель М.Д.,Пініелле І.Д., Положай С.Г.]. - Дніпропетровськ: УДХТУ, 2005. - 17 с.

Завантаження

Опубліковано

23-06-2009

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

ГАРМОНІЗАЦІЯ ЗНАНЬ І ЯКОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ХІМІЇ. (2009). Педагогіка вищої та середньої школи, 25, 461-466. https://doi.org/10.31812/educdim.6960