ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ЯК СКЛАДОВА УСПІШНОСТІ НАВЧАННЯ В ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • Л.О. Савченко ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7064

Ключові слова:

individual approach, success of training

Анотація

In article, the problem of introduction of an individual approach in process of creating of students in higher educational institutions is considered.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Державна національна програма «Освіта: Україна XXI століття». - К.: Райдуга, 1994. - С. 3.

Якиманская И.С. Разработка технологи личностно-ориентированого обучения /И.С. Якиманская // Вопросы психологи - 1995. - №2. - С. 31-41.

Качество знаний учащихся и пути его совершенствования / Под ред. М.Н. Скаткина, В.В. Краевского. - М.. Педагогика, 1978. - 205 с.

Кондрашова Л.В. Имитационно-игровое обучение в высшей школе: [учебное пособие] / М.Г. Виевская, Л.А. Савченко. - Кривой Рог: КГПУ, 2001. - 194 с.

Завантаження

Опубліковано

05-05-2010

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ЯК СКЛАДОВА УСПІШНОСТІ НАВЧАННЯ В ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. (2010). Педагогіка вищої та середньої школи, 27, 21-25. https://doi.org/10.31812/educdim.7064

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають