ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ АКТИВНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ

Автор(и)

  • Г.П. Половина ,
  • C.M. Голоденко ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7074

Ключові слова:

interest, demonstration, experiment, method, supervision, personality

Анотація

in the article the question of the use of method of active supervision is considered for forming and development of cognitive interest at the experimental methods of studies of physics.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Кремінський Б.Е. Демонстраційна олімпіада з фізики - класичний зміст у новій формі / Б.Е. Кремінський, Л.С. Кремінська || Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. - Випуск 36. - Серія: педагогічні науки. - Збірник у 2-х т. - Чернігів, 2006. -С. 174-179.

Галапок Ю.М. Застосування методу спостереження в організації творчої навчально-пізнавальної діяльності / Ю.М. Галатюк // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. - Випуск 36(1). - Серія: Педагогічні науки. - Чернігів. - 2006. - № 36. - Т. 1. - С. 35-39.

Сергеев А.В. Наблюдения учащихся при изучении физики на первой ступени обучения / А.В. Сергеев // Пособие для учителей. - К.: Радянська школа. - 1981. - 152 с.

Сергеев А.В. Наблюдения учащихся при изучении физики на второй ступени обучения: [Пособие для учителей] / А.В. Сергеев. - К.: Радянська школа. - 1988. - 176 с.

Усова А.В. Формирование учебных учений и навыков учащихся на уроках физики / А.В. Усова, А.А. Бобров ИМ.: Просвещение. - 1988. - 112 с.

Голоденко С.М. Розвиток творчого мислення учнів при вивченні фізики / С.М. Голоденко // Збірник наукових праць студентів / Гол. редактор д.п.н., професор, академік МАТО і МСАО ім. Я.А. Коменського, проректор з наукової роботи, зав. кафедри педагогіки Л.В. Кондрашова. - Кривий Ріг: КДПУ. 2009. - Вип. 16. - 226 с.

Богоявленская Д.Б. Пути к творчеству / Д.Б. Богоявленская. - М.: Знание, 1981. - 96 с.

Завантаження

Опубліковано

05-05-2010

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ АКТИВНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ. (2010). Педагогіка вищої та середньої школи, 27, 82-89. https://doi.org/10.31812/educdim.7074

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають