САМОКОНТРОЛЬ ЯК СПОСІБ УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В УМОВАХ ВИЩОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.7086Ключові слова:
adaptation, self-control, educational achievementsАнотація
The correlation of adaptation and formation of self-control skills of students' educational achievements as a base of learning results and lowering of adaptive period difficulties is being elucidated in the article.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
Фомин В.Н. К трехаспектной модели образовательного процесса / В.Н. Фомин // Высшее образование в России. - 2009. - № 12. - С. 127-131.
Завантаження
Опубліковано
05-05-2010
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 M.M. Moskalets

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
САМОКОНТРОЛЬ ЯК СПОСІБ УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В УМОВАХ ВИЩОЇ ШКОЛИ. (2010). Педагогіка вищої та середньої школи, 27, 144-149. https://doi.org/10.31812/educdim.7086