САМОКОНТРОЛЬ ЯК СПОСІБ УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В УМОВАХ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • M.M. Москалец ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7086

Ключові слова:

adaptation, self-control, educational achievements

Анотація

The correlation of adaptation and formation of self-control skills of students' educational achievements as a base of learning results and lowering of adaptive period difficulties is being elucidated in the article.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Фомин В.Н. К трехаспектной модели образовательного процесса / В.Н. Фомин // Высшее образование в России. - 2009. - № 12. - С. 127-131.

Завантаження

Опубліковано

05-05-2010

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

САМОКОНТРОЛЬ ЯК СПОСІБ УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В УМОВАХ ВИЩОЇ ШКОЛИ. (2010). Педагогіка вищої та середньої школи, 27, 144-149. https://doi.org/10.31812/educdim.7086

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають