SUBSTANTIATION OF SYSTEM COMPONENTS MORAL EDUCATION OF THE FUTURE BORDER OFFICERS

Authors

  • І.О. Gryaznov ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5464

Abstract

In the article, the author discredits the purposes, components, objects, content of moral bringing up of future officers.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Ильина Т.А. Структурно-системный подход к исследованию педагогических явлений // Результаты новых исследований в педагогике. - М., 1977. - С. 3-18.

Конаржевський Ю.А. Педагогический анализ учебно-воспитательного процесса и управления школой. - М.: Педагогика, 1986. - 143 с.

Корольов О.П. Система етичного виховання працівників Державної митної служби України // Збірник наукових праць № 25. Частина II. - Хмельницький: Видавництво НАДПСУ, 2003. - 361 с.

ІІикельная B.C. Теоретические основы управления.: Методическое пособие. - М.: Высшая школа.- 175 с.

Практична педагогіка виховання. Посібник з теорії та методики виховання / За редакцією Красовицького М.Ю. - Київ - Івано-Франківськ: Плай, 2000. - 218 с.

Райко В.В. Формування потреби в професійній самореалізації особистості курсантів-прикордонників. Автореф. дис... канд.. пед. наук: 13.00.04.- Хмельницький: НАДПС України, 2003. - 18 с.

Published

05-09-2004

Issue

Section

Training of future teachers in the system of personality-oriented learning

How to Cite

SUBSTANTIATION OF SYSTEM COMPONENTS MORAL EDUCATION OF THE FUTURE BORDER OFFICERS. (2004). Pedagogy of Higher and Secondary Education, 8, 257-263. https://doi.org/10.31812/educdim.5464