WAYS OF IMPLEMENTATION OF AUTHOR'S EXPERIENCE SCHOOLS IN PROFESSIONAL TRAINING MUSIC TEACHER

Authors

  • T.Y. Reyzenkind

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5525

Abstract

In article the structure of semantic model of vocational I mining o f the teacher o f music is considered. The system of interactions o f components o f structure on a polyphonic basis is analyzed. Such spheres of polyphonic structure, as formation
integration knowledge, poly-art skills, complex feelings, personal senses come to light.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 105 / PDF downloads: 68

References

Балл Г.О. Категорія "культура особистості в аналізі гуманізації загальної та професійної освіти //Педагогіка і

психологія професійної освіти: результати досліджень і перспективи: 36. наук, праць /За ред. І.А. Зязюна,

І.Г. Ничкало. - К., 2003. - С. 51-61. DOI: https://doi.org/10.1016/S0925-2312(02)00602-1

Взаимодействие искусств: методология, теория, гуманитарное образование: Материалы международной научно-практической конференции /Ред. Л.П.Казанцева; Сост. П.С.Вокова. - Астрахань, 1997. - 240 с.

Джемс У. Мышление //Хрестоматия по общей психологии: психологтя мышления / Редкол.: Ю.Б. Гиппенрейтер,

B.В. Петухов и др. - М.: Изд-во Московского ун-та, 1981. - C. 3-19.

Зязюн І. Художня творчість у вимірах безсвідомого // Професійно-художня освіта України: 36. наук, праць / Редкол.: І.А. Зязюн, В.О. Радкевич, Р.Т. Шмагало та ін. - К. - Черкаси: Вид-во ’’Черкаський ЦНТЕІ", 2002. - С. 5-10.

Зязюн I.A. Освітня парадигма - тип культурно-історичного мислення і творчої дії суб’єктів освіти //Педагогіка і

психологія професійної освіти: результати досліджень і перспективи: 36. наук, праць / За ред. І.А. Зязюна, Н.Г. Ничкало. - K., 2003. - С. 15-20.

Кондрашова Л. Проблемы высшей школы в аспекте Болонского процесса // Педагогіка вищої та середньої школи: 36. наук, праць /Гол ред. В.К.Буряк. - Кривий Ріг: КДПУ, 2004. - Вип. 8. - С. 16-26. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/6100

Кудій В.О. Новому тисячоліттю оновлену систему освіти // Педагогіка і психологія професійної освіти: результати досліджень і перспективи: 36. наук, праць / За ред. І.А. Зязюна, Н.Г. Ничкало. - K., 2003. - С. 30-39.

Кумышева Р. Смысловые образования личности // Педагогіка вищої та середньої школи: 36. наук, праць / Гол ред. В.К. Буряк. - Кривий Ріг: КДПУ, 2004. - Вип. 8. - С. 30-39.

Кушнір В.А. Теоретико-методологічні основи системного аналізу педагогічного процесу вищої школи: Автореф.

дис. ... докт. пед. наук. - K., 2003. - 39 с.

Лещенко М.П. Щастя дитини - єдине дійсне щастя на землі. До проблеми педагогічної майстерності: Навчально-

методичний посібник. -K.: АСМІ, 2003. - 4.1. - 304 с.

Маригодов В., Слободянюк О. Динамические модели формирования творческой личности будущих бакалавров и

магистров //Специалист. - 1999. - №9. - С. 20-22.

Мирошниченко В. Поняття "освіченість особистості" в зв’язку із цілісністю знань //Імідж. - 2003. - №4. - С. 10-12.

Орлов В.Ф. Професійне становлення майбутніх вчителя в мистецьких дисциплін: теорія і технологія: Монографія /За заг. ред. І.А.Зязюна. - К.: Наук, думка, 2003. - 262 с.

Отич О.М. Мистецтво у розвитку особистості професіонала //Педагогіка і психологія професійної освіти:

результати досліджень і перспективи: 36. наук, праць / За ред. І.А.Зязюна, Н.Г.Ничкало. - К., 2003. - С. 189-197.

Педагогічна майстерність у закладі професійної освіти: Монографія. - К., 2003. - 246 с.

Педагогічні технології. Досвід. Практика: Довідник / Редкол.: П.І. Матвієнко, С.Ф. Клепко, І.В. Охріменко та ін. - Полтава, 1999. - 376 с.

Райкрофт Ч. Критический словарь психоанализа / Пер. с англ. Л.В. Топоровой, С.В. Воронина, И.Н. Гвоздева; под ред. С.М. Черкасова. - СПб.: Восточно-Европейский институт психоанализа, 1995. - 288 с.

Руденко В., Руденко Ф. Личностный смысл как основание культурологического подхода к проектированию

содержания образования // Педагогіка вищої та середньої школи: 36. наук, праць / Гол ред. В.К.Буряк. - Кривий Ріг:

КДПУ, 2003. - Вип. 6. - С.22-23.

Рудницька О.П. Культуровідповідність мистецької освіти // Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки,

перспективи: Монографія /За ред І.А.Зязюна. - К.: Віпол, 2000. - С. 108-133.

Рудницька О.П. Педагогіка: загальна та мистецька: Навчальний посібник. - К.: АПН України, 2002. - 270 с.

Рудницька О.П. Мистецтво у розвитку культури майбутніх фахівців //Педагогіка і психологія професійної освіти:

результати досліджень і перспективи: 36. наук, праць / За ред. І.А. Зязюна, Н.Г. Ничкало. - К., 2003. - С. 61-67.

Стефаненко П.В. Дистанційне навчання у вищій школі: Монографія. - Донецьк: ДонНТУ, 2002. - 400 с.

Хуторской А. Образовательные компетенции в дидактике и методиках личностно-ориентированного

обучения //Педагогіка вищої та середньої школи: 36. наук, праць / Гол ред. В.К.Буряк. - Кривий Ріг: КДПУ, 2004. - Вип.

- С.104-112.

Щолокова О.П. Основи професійної художньо-естетичної підготовки майбутнього вчителя: Монографія. - К.,

-173 с.

Published

24-05-2022

How to Cite

Reyzenkind, T. (2022). WAYS OF IMPLEMENTATION OF AUTHOR’S EXPERIENCE SCHOOLS IN PROFESSIONAL TRAINING MUSIC TEACHER. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 11, 131–154. https://doi.org/10.31812/educdim.5525

Issue

Section

Problems of modernization of education in the practice of higher education

Most read articles by the same author(s)