FORMATION OF READINESS OF FUTURE TEACHERS OF HISTORY FOR INNOVATIVE ACTIVITY IN SCHOOL USING THE "PROJECT METHOD"
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6944Abstract
Article is devoted questions of preparation of the future teachers of history to the qualified activity in the conditions of a modern information field lo information-technical component will be a question of formation of information competence of the future teacher of history, in particular.
Downloads
Metrics
References
Латиський В.В. Навчальне середовище нового покоління й особливості навчально-виховного процесу. Інформатизація освіти України: Європейський вимір: Матеріали міжнародної науково - практичної конференції. - Київ-Камянець-Подільський, 2007. - 232 с.
Могилев А.В. Методические рекомендации по использованию учебного курса „Intel@" Обучение для будущего» в практике педагогического ВУЗа. http://www.iteach.ru/courses/metodika/metrecom.doc
Морська Л.І. Методична система підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій у нявчанні учнів. Монографія. - Тернопіль: ТИПУ ім. В. Гнатюка, 2007. - 243 с.
Педагогіка вищої школи: навч. посіб./ За ред. З.Н. Курлянд. — К.: Знання, 2007. - 495 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2009 T.Ye. Stolyarenko
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.