Дидактичні аспекти підготовки майбутнього вчителя початкової школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1171Ключові слова:
майбутній учитель початкової школи, зміст педагогічних дисциплін, навчальна діяльність, логіко-емпірична єдність, професійно-педагогічна підготовкаАнотація
Стаття має на меті висвітлення проблем, пов’язаних із забезпеченням якості професійної, професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Використано метод аналізу наукових джерел, порівняльно-зіставний метод, метод узагальнення результатів навчальної діяльності студентів. На основі зібраної й узагальненої теоретичної та емпіричної інформації пропонуються напрями удосконалення дидактичних аспектів професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Робиться висновок про необхідність кардинального оновлення змістової основи викладання педагогічних дисциплін як фундаментальних. Перспективним для подальших наукових розвідок визнається питання узгодження форм, методів, сучасних засобів викладання зі змістовою основою певної навчальної дисципліни.
Завантаження
Metrics
Посилання
Карпинська Л. О. Формування професійної майстерності майбутніх учителів у системі вищої педагогічної освіти Канади : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Карпинська Людмила Олександрівна. – Одеса, 2005. –221 с.
Кобыляцкий И. И. Основы педагогики высшей школы / И. И. Кобыляцкий. – Киев-Одесса : Высшая школа, 1978. – 287 с. 3. Про затвердження галузевої Концепції розвитку неперервної педагогічної освіти : Наказ МОН України (№ 1176 від 14 серпня 2013 р.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/36816/.
Савченко О. Я. Підготовка вчителя в контексті інноваційної шкільної освіти / О. Я. Савченко // Школа першого ступеня : теорія і практика : зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2004. – Вип.10. – С. 109-117.
Хомич Л. О. Система психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.04 / Хомич Лідія Олексіївна. – Київ, 1999. – 427 с.
Хоружа Л. Л. Теоретичні засади формування етичної компетентності майбутніх учителів початкових класів : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.04 / Хоружа Людмила Леонідівна. – Київ, 2004. – 412 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Віта Вадимівна Садова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.