Методологічна культура вчителя: проблеми формування та розвитку

Автор(и)

  • Лідія Володимирівна Вознюк Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1177

Ключові слова:

методологічна культура вчителя, професійна компетентність, система післядипломної педагогічної освіти, неперервна педагогічна освіта

Анотація

Стаття присвячена проблемам формування та розвитку методологічної культури вчителя. Розглядається питання забезпечення неперервності у післядипломній педагогічній освіті. Методологія дослідження представлена характеристикою основних підходів до розвитку методологічної культури вчителя. Представлено наукові дослідження щодо розвитку методологічної культури учителя в системі післядипломної освіти. Розкрито значущість формування методологічної культури вчителя в закладах післядипломної педагогічної освіти. Визначено взаємозв’язок між післядипломної освітою та рівнем методологічної культури вчителя.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 214 / PDF downloads: 72

Біографія автора

Лідія Володимирівна Вознюк, Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Бех І. Д. Компетентнісний підхід у сучасній освіті [Електронний ресурс] / І. Д. Бех. – Режим доступу : http//www.ipv.org.ua/component/article/ 8-beh /56-2012-09-04-22-32-01 html.

Дубасенюк О. А. Формування методологічної культури молодого дослідника у процесі його наукового становлення у сфері педагогіки / О. А. Дубасенюк // Професійна освіта : педагогіка і психологія / [за ред. Т. Левовицького, І. Вільш, І. Зязюна, Н. Ничкало]. –Київ, 2009. – Вип. XІ. – С. 67-74.

Кабанов П. Г. Вопросы совершенствования методологической культуры педагога Электронный ресурс] / П. Г. Кабанов. – Режим доступа : httpwww.asf.ruPublmonogrsoderz.html.

Клокар Н. І. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти регіону на засадах диференційованого підходу : [монографія] / Н. І. Клокар. – К. : [б.в], 2010. –528 с.

Олійник В. В. Проблеми та шляхи розвитку системи післядипломної педагогічної освіти України в сучасному полікультурному суспільстві / В. В. Олійник // Вища освіта України. – 2009. – № 4. – С. 24-34.

Післядипломна освіта в умовах євроінтеграції : сутність, зміст, технології, готовність до змін : [навчально-методичний посібник] / Л. П. Пуховська, М. В. Артюшина, В. Г. Базелюк, П. В. Лушин, О. С. Снісаренко, Л. П. Сніцар, В. Т. Солодков. – К. : Педагогічна думка, 2012. – 122 с.

Пометун О. Теорія та практика послідовної реалізації компетентнісного підходу в досвіді зарубіжних країн / О. Пометун // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи : Бібліотека з освітньої політики. – К. : К.І.С., 2004. – 112 с.

Фурман А. В. Методолог-професія майбутнього / А. В. Фурман // Психологія і суспільство. – 2016. – № 1. – С. 16-40.

Якухно І. І. Наукові основи інноваційного розвитку післядипломної педагогічної освіти : [монографія] / І. І. Якухно. – Житомир : Полісся, 2010. – 524 с.

Stoof A.The bound ary approach of competence : a constructive is taid for under standing and using the concept of competence / А. Stoof, R. L. Martens, J. J. G. Merriënboer, T. J. Bastiaens // Human Resource Development Review. –2002. – № 1. – P. 345-365. DOI: https://doi.org/10.1177/1534484302013005

Downloads

Опубліковано

17-02-2017

Як цитувати

Вознюк, Л. В. (2017). Методологічна культура вчителя: проблеми формування та розвитку. Educational Dimension, 49, 131–143. https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1177

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи