Особливості освітнього мейнстримінгу в Республіці Мальта (1990-2000 рр.)

Автор(и)

  • Анна Андріївна Вербенець Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1205

Ключові слова:

інтеграція, освітній мейнстримінг, інклюзивна освіта, спеціальна освіта, особи з обмеженими можливостями, інваліди, соціальна модель, принципи

Анотація

У статті обґрунтовано особливості освітнього мейнстримінгу в Республіці Мальта (1990-2000 рр.). Здійснено аналіз мальтійського досвіду
щодо діяльності уряду, освітніх установ, громадських організацій, батьків у створенні оптимальних умов розвитку потенціалу осіб з різними формами порушень. З’ясовано розбіжності між потребою розвитку мейнстримінгу й чинними нормативними догмами освітньої галузі; висвітлено змістові аспекти законодавчих документів, оновлених відповідно до потреб національної політики в галузі спеціальної освіти Республіки Мальта.
Охарактеризовано діяльність громадських організацій у розв’язанні ключових завдань мейнстримінгу щодо інтеграції дітей з особливими
потребами в загальноосвітній простір; удосконалення процесів їхньої освітньої підготовки; розширення можливості соціальних контактів за
рахунок їхньої участі в громадських програмах тощо.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 141 / PDF downloads: 107

Біографія автора

Анна Андріївна Вербенець, Криворізький державний педагогічний університет

Аспірантка

Посилання

Нічого для нас без нас : [посібник з інклюзивного прийняття рішень для громадських організацій людей з інвалідністю] / В. О. Азін, Л. Ю. Байда, Н. Госс, І. М. Сухініна, А. Флетчер. – К. : Ленвіт, 2015. – 96 с.

Онопченко Г. В. Освітнє інтернет-середовище як засіб соціалізації дітей з особливими потребами / Г. В. Онопченко, В. М. Мілєнін, С. О. Галкін, М. А. Баранова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2014. –№ 2. – С. 34-38.

Bartolo P. A. Meeting the Diversity of Student Needs : the Development of Policy and Provisions for the Education of Children withDisability in Malta / P. A. Bartolo // Yesterday’s Schools : Readings in Maltese Educational History / Ed. R. G. Sultana. – Malta : PEG, 2001. – P. 203-233.

Barton L. Disability and special educational needs : Some perennial European concerns / L. Barton // Education (Malta). – 1993. – № 5. – P. 17-22.

Bezzina F. Special education in Malta : National policy / F. Bezzina, Malta : KNPD, 1993. – 54 p.

Bonnici U. M. We Need to Pay Greater Attention to What is Happening in Our Schools / U. M. Bonnici // The Malta Independent. –1992. – № 27. – P. 16-17.

Galea L. Id diskors ta l-Onor, Dr Louis Galea / L. Galea // OpportunitajietIndaqs. – Persunib’DiΩabilità. – Malta, 1994. – P. 2-3.

King M. Statementing Board Annual Report / M. King, N. Spiteri, C. Borg // Education division mimeograph. – Malta, 1999. – 43 p.

Malta : Education Act 1988 [Electronic resource]. – Retrieved from : http://www.justiceservices.gov.mt/DownloadDocument.aspx?app=lom&itemid=8801.

Malta : Equal Opportunities (Persons with Disability) Act 2000 [Electronic resource]. – Retrieved from : http://www.equalrightstrust.org/ertdocumentbank//chapt413.pdf.

NationalMinimum Curriculum «Creating the future together» [Electronic resource]. –Retrieved from : https://education.gov.mt/en/resources/Documents/Policy%20Documents/national%20minnimun%20curriculum_english.pdf.

World Programme of Action concerning Disabled Persons 1982 [Electonic Resource]. – Retrieved from : http://www.un.org/documents/ga/res/37/a37r052.htm.

Youth Policy in Malta: Report by an International Panel of Experts Appointed by the Council of Europe. – Council of Europe, 2005. – 106 p.

Downloads

Опубліковано

17-02-2017

Як цитувати

Вербенець, А. А. (2017). Особливості освітнього мейнстримінгу в Республіці Мальта (1990-2000 рр.). Педагогіка вищої та середньої школи, 49, 312–324. https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1205

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парадигми: історико-педагогічний асп