Мотиваційне забезпечення професійного навчання інженерів-педагогів автотранспортного профілю

Автор(и)

  • Сергій Валентинович Філатов Криворізький державний педагогічний університет https://orcid.org/0000-0002-1771-4734

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1240

Ключові слова:

мотивація професійного навчання, професійна підготовка інженерів-педагогів, автотранспортний профіль

Анотація

У статті виявляються чинники, що сприяють формуванню належної мотивації студентів до професійного навчання; подаються елементи методики організації наукової, технічної та професійної підготовки студентів у галузі автосправи; визначаються засоби формування в студентів
базових знань, здатності до аналізу й запровадження найактуальніших досягнень у автомобілебудуванні останніх десятиріч; розкриваються
підходи до побудови змісту дисциплін автосправи; наводиться тематика дипломних та курсових досліджень студентів інженерно-педагогічних
спеціальностей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 135 / PDF downloads: 69

Біографія автора

Сергій Валентинович Філатов, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат технічних наук, доцент

Посилання

Бутиріна М. В. Розвиток технологічної культури учнів основної школи у процесі трудового навчання (друга половина ХХ ст.) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / М. В. Бутиріна. – Ялта, 2010. – 24 с.

Википедия – свободная энциклопедия : [Электронный ресурс] : сайт некоммерческой организации Wikimedia Foundation, Inc. – Текст. и граф. дан. – Режим доступа : http://ru.wikipedia.org/wiki.

Вихрущ А. В. Трудова підготовка учнів у загальноосвітніх школах України (історико-педагогічний аналіз та перспективи) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук : 13.00.01 «Теорія та історія педагогіки» / А. В. Вихрущ. – Київ, 1994. – 48 с.

Каньковський І. Є. Система професіональної підготовки майбутнього інженера-педагога автотранспортного профілю : дис. … д-ра. пед. наук : 13.00.04 / Каньковський Ігор Євгенійович. – Київ, 2015. – 618 с.

Коваленко О. Е. Теоретичні засади професійної педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів в контексті приєднання України до Болонського процесу : [монографія] / Коваленко О. Е., Брюханова Н. О., Мельниченко О. О. – Харків : УІПА, 2007. – 162 с.

Морин М. М. Теория и конструкция автомобиля : [учебник для автотранспортных техникумов] / М. М. Морин, Н. М. Сергеев, В. А. Иларионов. – М. : Машиностроение, 1979. – 303 с.

Муджобаєв М. Р. Автомобільні двигуни / М. Р. Муджобаєв; [ред. І. І. Тимченка]. – Харків : Основа, 1995. – 464 с.

Сопіга В. Б. Організаційно-змістові аспекти підготовки майбутніх учителів загальнотехнічних дисциплін до навчання автосправи старшокласників у 1950-1970 роках / В. Б. Сопіга // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. –2013. – Вип. 19 : Інноваційні технології управління якістю підготовки майбутніх учителів фізико-технологічного профілю. – С. 329-331.

Downloads

Опубліковано

17-02-2017

Як цитувати

Філатов, С. В. (2017). Мотиваційне забезпечення професійного навчання інженерів-педагогів автотранспортного профілю. Educational Dimension, 49, 371–379. https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1240

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного п