Мотиваційна доцільність використання інтернет-ресурсів під час навчання англійської мови студентів-програмістів

Автор(и)

  • Ганна Миколаївна Шалацька Криворізький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1318

Ключові слова:

інтернет-ресурс, комунікативна компетенція, дистанційний освітній курс, інформаційні технології, самостійна робота, відеоматеріал, інформаційний простір, мотивація

Анотація

У статті розглянуто можливості використання інтернет-ресурсів у процесі навчання англійської мови студентів-програмістів. Наведено приклади навчальних платформ, на яких представлені дистанційні освітні курси, призначені для студентів спеціальності «Інформаційні технології».Окреслено основні способивпровадження у навчальний процес
матеріалів та результатів навчання, отриманих під час проходження курсів. Вказано на шляхи розширення професійних інтересів студентів та мотивації їх самостійної роботи з іноземної мови під час перегляду аутентичних відеоматеріалів, із подальшим відпрацюванням нової лексики. Визначено перспективи досліджень з цієї науково-методичної проблеми. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 174 / PDF downloads: 99

Біографія автора

Ганна Миколаївна Шалацька, Криворізький національний університет

Кандидат філологічних наук, доцент

Посилання

Горелова Л. М. Використання Інтернет-ресурсів у навчанні іноземної мови для підвищення соціокультурної компетенції студентів : [наук.-метод. журн.] / Л. М. Горелова // Наукові праці. – Миколаїв : Вид-воМДГУ ім. П. Могили, 2004. – Т. 36. – Вип. 23. – С. 144–148. – (Серія : Педагогічні науки).

Стельчук Я. В. Використання інтернет-ресурсів на заняттях з англійської мови у вищих навчальних закладах / Я. В. Стельчук // Зб. наук. праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». – 2013. – № 1. – С. 225–229.

Терехов И. В. Об использовании фильмов для изучения английского языка и речевого поведения его носителей / И. В. Терехов // Вестник ТГУ. – 2009. – Вып. 3 (71). – С. 32–34.

Сomputerphile [Електронний ресурс]. –Режим доступу: https://ororo.tv/ru/channels/computerphile.

Courses [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.coursera.org/courses.

Сourses [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.udacity.com/courses/all.

Online courses [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.futurelearn.com/courses.

Downloads

Опубліковано

18-04-2017

Як цитувати

Шалацька, Г. М. (2017). Мотиваційна доцільність використання інтернет-ресурсів під час навчання англійської мови студентів-програмістів. Педагогіка вищої та середньої школи, 50, 317–325. https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1318

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного п