ПЕДАГОГІЧНЕ КОЛЕКЦІОНУВАННЯ – ОСОБЛИВА ФОРМА ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Ю. Г. Павленко Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1948

Ключові слова:

колекціонування, педагогічне колекціонування, професійна підготовка майбутніх учителів

Анотація

На основі проведеного експериментального дослідження автором визначено особливості і розкрито значення такої нетрадиційної форми діяльності майбутніх учителів у процесі професійної підготовки як педагогічне колекціонування.

Ключові слова: колекціонування, педагогічне колекціонування, професійна підготовка майбутніх учителів.

On base prosecute experimental study author am peculiarity and am meaning such unconventional forms activity of future teachers for process of professional preparation as pedagogical collecting

Key words: collecting, pedagogical collecting, future teachers professional training.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 98 / PDF downloads: 46

Посилання

Бодрийар Ж. Система вещей / Жан Бодрийар ; [пер. с фр. С. Зенкина] – М. : Рудомино, 2001. – 218 с.

Большая советская энциклопедия : в 30-ти томах / [гл. ред. А. М. Прохоров]. – М. : Советская энциклопедия, 1973. – Т. 12 (Кварнер – Конгур). – 623 с.

Википедия (электронная энциклопедия) : Коллекционирование [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://ru.wikipedia.org/wiki. – Название с экрана.

Гончаренко С. Український педагогічний словник / Семен Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 с.

Ушинский К. Д. Избранные педагогические произведения / К. Д. Ушинский. – М. : Просвещение, 1968. – 557 с.

Downloads

Опубліковано

29-10-2012

Як цитувати

Павленко, Ю. Г. (2012). ПЕДАГОГІЧНЕ КОЛЕКЦІОНУВАННЯ – ОСОБЛИВА ФОРМА ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C.193–198. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1948

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи