СЕГМЕНТ СПІЛКУВАННЯ У СТРУКТУРІ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • Т. Д. Сидоренко Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1951

Ключові слова:

сегмент спілкування, педагогічна культура

Анотація

У статті автор дає обґрунтування сегменту спілкування в структурі педагогічної культури майбутнього вчителя, багатоплановому процесі організації, встановленні і розвитку контактів, взаєморозумінні і взаємодії між майбутнім учителем і учнем.

Ключові слова: сегмент спілкування, педагогічна культура.

In the given article the author presents the basic structural laws of the pedagogical culture of a teacher to be and their influence on the planning, organizing and developing contacts between future teachers and pupils  in the spirit of improving their further mutual understanding and cooperation.

Key words: structural laws, pedagogical culture.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 110 / PDF downloads: 56

Посилання

Дусь Н. А. Культура педагогічного спілкування в контексті компетентнісної парадигми професійної підготовки фахівців / Н. А. Дусь // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія. – Вінниця, 2005. – № 15. – С. 135 – 140.

Кан-Калик В. А. Педагогика как культура / В. А. Кан-Калик // Магистр. – 1991. – Июнь.

Кредитно-модульний курс культурології : навчальний посібник [Є. А. Подольська, В. Д. Лихвар, Д. Є. Погорілий] / К. : Фірма «Інкос», Центр навчальної літератури, 2006. – 124 с.

Макаренко А. С. Педагогическая поэма : собр. соч. В 7 т. / Антон Семенович Макаренко – М. : АПН СССР, 1958.

Парыгин Б. Д. Основы социально-психологической теории / Борис Дмитриевич Парыгин – М. : Просвещение, 1971. – 351 с.

Downloads

Опубліковано

29-10-2012

Як цитувати

Сидоренко, Т. Д. (2012). СЕГМЕНТ СПІЛКУВАННЯ У СТРУКТУРІ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C.210–214. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1951

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи