ПОЄДНАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ОСВОЄННЯ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ КОНКРЕТНИХ ТЕМ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • В. І. Бурак Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1982

Ключові слова:

методика навчання фізики, інтелектуальний розвиток, емоційно вмотивований розвиток

Анотація

У статті розкрито ефективність поєднання інтелектуального та емоційного розвитку студентів у процесі освоєння методики навчання конкретних тем шкільного курсу фізики, у тому числі засобами рольової дидактичної гри, яка проводиться під час тренувального уроку і передбачає виконання одним із студентів ролі вчителя, а іншими – ролі учнів.

Ключові слова: методика навчання фізики, інтелектуальний розвиток, емоційно вмотивований розвиток.

 

 

Revealed the effectiveness of the unity of intellectual and emotional development of students in the process of developing methods of teaching specific topics of school physics course, including by means of a didactic role play, when during a training lesson, one student plays the role of the teacher and the rest - the role of students.

 

Key words: Physics learning, intellectual development, emotional motivated development.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 98 / PDF downloads: 42

Посилання

1. Викладання фізики в 6–7 класах середньої школи: [посібн. для вчит.] / О. В. Пьоришкін, Н. О. Родіна, Х. Д. Рошовська та ін.; за ред. О. В. Пьоришкіна; [пер. з рос.]. – К. : Радянська школа, 1982. – 269 с.
2. Методика преподавания физики в 7–8 классах средней школы: [пособ. для учит.] / А. В. Усова, В. П. Орехов, С. Е. Каменецкий и др.; под ред. А. В. Усовой. – М. : Просвещение, 1990. – 319 с.
3. Теория и методика обучения физике в средней школе: Частные вопросы: [учеб. пособ. для студ. высш. пед. учеб. заведений] / С. Е. Каменецкий, Н. С. Пурышева, Т. И. Носова и др.; под ред. С. Е. Каменецкого. – М. : Академия, 2000. – 384 с.
4. Уроки фізики у 7–8 класах: [метод. посібн. для вчит.] / В. Ф. Савченко, Є. В. Коршак, О. І. Ляшенко. – К.; Ірпінь : Перун, 2002. – 320 с.
5. Шарко В. Д. Сучасний урок фізики: технологічний аспект: [посібн. для вчит. і студ.] / В. Д. Шарко. – К. : Ленвіт, 2005. – 220 с.
6. Бурак В. І. Два рівні інтелектуального та емоційного розвитку студентів у процесі освоєння теоретичних основ методики навчання фізики / В. І. Бурак // Педагогіка вищої та середньої школи : [зб. наук. пр.]; за заг. ред. д-ра пед. наук, проф. В. К. Буряка. – Кривий Ріг : КДПУ, 2011. – Вип. 31. – С. 484-493.
7. Носенко Є. Емоційний інтелект як соціально значуща властивість особистості / Є. Носенко // Психологія і суспільство. – 2004. – № 4. – С. 95-110.

Downloads

Опубліковано

27-10-2012

Як цитувати

Бурак, В. І. (2012). ПОЄДНАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ОСВОЄННЯ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ КОНКРЕТНИХ ТЕМ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ФІЗИКИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C. 407–413. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1982

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек