ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ЗАСТОСУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР

Автор(и)

  • О. М. Шлапак Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.2009

Ключові слова:

дидактичні ігри, майбутні вчителі, взаємодія викладача та студентів

Анотація

У статті висвітлено особливості взаємодії викладача та студентів у процесі застосування дидактичних ігор майбутніми вчителями у ВНЗ. Автор доводить, що використання ігрових методів збагачує професійну компетенцію випускника.

Ключові слова: дидактичні ігри, майбутні вчителі, взаємодія викладача та студентів.

The article is devoted to the problem of co-operation of teacher and students in the process of usage of didactic games by the future teachers in high schools. In the article the components of co-operation of teacher and students in the process of teaching are determined, in particular motivation, personality, organizational.

Key words: didactic games, future teachers, co-operation of teacher and students.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 101 / PDF downloads: 32

Посилання

Букатов В. М. Педагогічні таїнства дидактичних ігор: посібник / В. М. Букатов − К. : Ред. загальнопед. газ., 2004. − 126 с.

Мельник JI. В. Вплив освітніх технологій на взаємодію викладача та студентів / Л. В. Мельник // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : [зб. наук. пр.] – Вип. 14. − Київ-Вінниця : ДОВ «Вінниця», 2007. − С. 347-351.

Сластенин В. А. Педагогика: Инновационная деятельность / В. А. Сластенин, Л. С. Подымова. − [2-е изд.]. − М. : ИЧП «МАГИСТР», 2004. − 310 с.

Downloads

Опубліковано

28-10-2012

Як цитувати

Шлапак, О. М. (2012). ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ЗАСТОСУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР. Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C. 569–574. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.2009

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек