Педагогічні умови формування професійної компетентності студентів музичних спеціальностей з арт-менеджменту

Автор(и)

  • Анжеліка Анатоліївна Татарнікова Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2383

Ключові слова:

арт-менеджмент, професійна компетентність з арт-менеджменту, компетентнісний підхід,, студентоцентрований підхід, фахова підготовка студентів музичних спеціальностей

Анотація

Татарнікова А. А. Педагогічні умови формування професійної компетентності студентів музичних спеціальностей з арт-менеджменту.

У статті на основі аналізу й узагальнення концептуальних підходів зарубіжних та українських науковців щодо сутності навчальних програм з арт-менеджменту, а також модернізації мистецької освіти, обґрунтовано педагогічні умови формування професійної компетентності студентів музичних спеціальностей з арт-менеджменту. Продемонстровано значущість професійної підготовки студентів музичних спеціальностей як майбутніх арт-менеджерів, розкрито дидактичний потенціал провідних принципів і засобів компетентнісного й студентоцентрованого підходів щодо її організації й оцінки якості прикінцевих результатів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 118 / PDF downloads: 112

Біографія автора

Анжеліка Анатоліївна Татарнікова, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

аспірантка

Посилання

1. Дроздова Н. В. Компетентностный подход как новая парадигма студентоцентрированного образования / Н. В. Дроздова, А. П. Лобанов. – Минск : РИВШ, 2007. – 100 с.
2. Командышко Е. Ф. Арт-менеджмент: специфика, проблемы, перспективы развития / Е. Ф. Командышко. – Москва : ИХО РАО, 2009. – 216 с.
3. Лідстоун Дж. Сучасні методики формування навчальних програм з менеджменту культури і мистецтв /
Дж. Лідстоун // Арт-менеджмент: Все про мистецтво управління мистецтвом. – 2007. – № 1–2. – С. 9–12.
4. Новикова Г. Н. Технологии арт-менеджмента: [учеб. пособие] / Г. Н. Новикова. – Москва : Издательский Дом МГУКИ, 2006. – 122 с.
5. Проблеми мистецької освіти: Типологічні критерії та науково-методична розробка / Інститут культурології Академії мистецтв України; авт. кол. : Безгін О. І. (кер. авт. колективу), Бернадська Г. Є., Дацко О. І., Кочарян І. С., Успенська О. Ю. – Київ : СПД Голосуй, 2008. – 138 с.
6. Річ Дж. Денніс. Розвиток освіти з арт-менеджменту в країнах з перехідною економікою / Річ Дж. Денніс Річ, П. Дьюї // Арт-менеджмент: Все про мистецтво управління мистецтвом. – 2005. – № 2. – С. 7–11.
7. Тульчинский Г. Л. Менеджмент в сфере культуры : [учеб. пособие]. – / Г. Л. Тульчинский, Е. Л. Шекова. – Санкт-Петербург : Лань; ПЛАНЕТА МУЗЫКИ, 2009. – 528 с.
8. Чижиков В. В. Теория и практика социокультурного менеджмента : [учеб. пособие] / В. В. Чижиков, В. М. Чижиков. – Москва : МГУКИ, 2008. – 608 с.
9. Часник О. Навчальні програми з арт-мененджменту в університетах США / О.Часник // Вісник ХДАК, 2010. – Вип. 30. – С. 46–51.
10. Assosiation of Arts Administration Educators [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.artsadmin istration.org.
11. Bendixen P. Skills and Roles: Concepts of Modern Arts Management / Р. Bendixen // International Journal of Arts Management/ – Vol. 2. – № 3. – 2005 (abstract). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.gestiondesarts.com /index.php

Downloads

Опубліковано

11-05-2016

Як цитувати

Татарнікова, А. А. (2016). Педагогічні умови формування професійної компетентності студентів музичних спеціальностей з арт-менеджменту. Educational Dimension, 48, 43–49. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2383

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи