Роль куратора академічної групи у формуванні професійної спрямованості майбутніх гірничих інженерів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2405Ключові слова:
куратор, академічна група, майбутні гірничі інженери, професійна спрямованість, професійна діяльність, готовність до професійної діяльності, профорієнтаційна робота, форми й методи профорієнтаційної роботи куратораАнотація
Бондаренко О. В. Роль куратора академічної групи у формуванні професійної спрямованості майбутніх гірничих інженерів.
У статті розкрито зміст діяльності куратора академічної групи, спрямованої на формування готовності майбутніх гірничих інженерів до професійної діяльності; схарактеризовано найбільш ефективні форми й методи профорієнтаційної роботи у вищому навчальному закладі, подаються їх приклади.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 144
/ PDF downloads: 113
Посилання
1. Александрова С. Чим пахне Кривий Ріг [Електронний ресурс] / Світлана Александрова. – Режим доступу : http://m.0564.ua/news/842857
2. Бондаренко О. В. Структура готовності майбутніх гірничих інженерів до професійної діяльності /
О. В. Бондаренко // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер. Педагогіка і психологія: зб.
статей. – Вип. 45. Ч. 4. – Ялта : РВВ КГУ, 2014. – С. 45–51.
3. Браташ О. Проблеми і розвиток вищої гірничої освіти [Електронний ресурс] / О. Браташ. – Режим доступу: http://ea.dgtu.donetsk.ua:8080/jspui/ bitstream/ 123456789/ 7279/1
4. Включення випускників гірничо-металургійних спеціальностей до професійно-економічної сфери суспільства (Дніпропетровський регіон) : [монографія] / Д. В. Колісник, М. В. Мосьондз, Л. О. Колісник. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 87 с.
5. Дерев’янко О. В. Формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів у процесі навчання фахових дисциплін: дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.04 / Дерев’янко Олена
Василівна. – Житомир, 2014. – 387 с.
6. Моркун В. С. Підготовка гірничого інженерна: школа – ВНЗ – підприємство: [монографія] / В. С. Моркун, З. П. Бакум, С. М. Хоцкіна, В. В. Ткачук. – Кривий Ріг: Видавничий центр ДВНЗ «КНУ», 2015. – 244 с.
7. Наказ Президента України «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/ 344/2013
2. Бондаренко О. В. Структура готовності майбутніх гірничих інженерів до професійної діяльності /
О. В. Бондаренко // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер. Педагогіка і психологія: зб.
статей. – Вип. 45. Ч. 4. – Ялта : РВВ КГУ, 2014. – С. 45–51.
3. Браташ О. Проблеми і розвиток вищої гірничої освіти [Електронний ресурс] / О. Браташ. – Режим доступу: http://ea.dgtu.donetsk.ua:8080/jspui/ bitstream/ 123456789/ 7279/1
4. Включення випускників гірничо-металургійних спеціальностей до професійно-економічної сфери суспільства (Дніпропетровський регіон) : [монографія] / Д. В. Колісник, М. В. Мосьондз, Л. О. Колісник. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 87 с.
5. Дерев’янко О. В. Формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів у процесі навчання фахових дисциплін: дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.04 / Дерев’янко Олена
Василівна. – Житомир, 2014. – 387 с.
6. Моркун В. С. Підготовка гірничого інженерна: школа – ВНЗ – підприємство: [монографія] / В. С. Моркун, З. П. Бакум, С. М. Хоцкіна, В. В. Ткачук. – Кривий Ріг: Видавничий центр ДВНЗ «КНУ», 2015. – 244 с.
7. Наказ Президента України «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/ 344/2013
Downloads
Опубліковано
11-05-2016
Як цитувати
Бондаренко, О. В. (2016). Роль куратора академічної групи у формуванні професійної спрямованості майбутніх гірничих інженерів. Педагогіка вищої та середньої школи, 48, 132–139. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2405
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ольга Володимирівна Бондаренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.