Роль диференційованого навчання у фаховій підготовці студентів художньо-графічних факультетів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2494Ключові слова:
диференційоване навчання, внутрішня диференціація, студенти факультету мистецтв, навчальна діяльність, художній образ, художньо-творчі здібностіАнотація
Кудренко Д. О. Роль диференційованого навчання у фаховій підготовці студентів художньо-графічних факультетів.
У статті проаналізовано роль та місце диференційованого підходу у фаховій підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва, висвітлюється специфіка зовнішньої та внутрішньої диференціації навчального процесу; указано на важливість застосування внутрішньої диференціації для розкриття пізнавальних можливостей, вияву художніх здібностей студентів мистецьких спеціальностей.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 93
/ PDF downloads: 115
Посилання
1. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / Семен Устимович Гончаренко. – Київ : Либідь, 1997. – С. 95.
2. Дидактика средней школы / под ред. М. Н. Скаткина. – Москва : Просвещение, 1982. – 319 с.
3. Закон України «Про вищу освіту» (Редакція від 01.01.2015, підстава 76-19) [Електронний ресурс] : Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1556-18. – Назва з екрану.
4. Лингводидактический энциклопедический словарь / под ред. А. Н. Щукина. – Москва : Астрель : Хранитель, 2007. – 77 с.
5. Методика навчання мистецтва у початковій школі : [посібник для вчителів] / [Л. М. Масол, О. В. Гайдамака, Е. В. Бєлкіна та ін.]. – Харків : Ранок, 2006. – 256 с.
6. Неменский Б. М. Педагогика искусства : [монография] / Б. М. Неменский. – Москва : Просвещение, 2007. – 256 с.
7. Панкратова Л. И. Формирование композиционного мышления студентов факультета педагогики и методики начального образования вуза на занятиях изобразительным искусством: автореф. дисс. на соискание ученой степени канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теория и методика обучения» / Л. И. Панкратова. – Москва, 1998. – 21 с.
8. Талызина Н. Ф. Формирование познавательной деятельности учащихся / Наталия Федоровна Талызина. – Москва : Знание, 1983. – 96 с.
2. Дидактика средней школы / под ред. М. Н. Скаткина. – Москва : Просвещение, 1982. – 319 с.
3. Закон України «Про вищу освіту» (Редакція від 01.01.2015, підстава 76-19) [Електронний ресурс] : Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1556-18. – Назва з екрану.
4. Лингводидактический энциклопедический словарь / под ред. А. Н. Щукина. – Москва : Астрель : Хранитель, 2007. – 77 с.
5. Методика навчання мистецтва у початковій школі : [посібник для вчителів] / [Л. М. Масол, О. В. Гайдамака, Е. В. Бєлкіна та ін.]. – Харків : Ранок, 2006. – 256 с.
6. Неменский Б. М. Педагогика искусства : [монография] / Б. М. Неменский. – Москва : Просвещение, 2007. – 256 с.
7. Панкратова Л. И. Формирование композиционного мышления студентов факультета педагогики и методики начального образования вуза на занятиях изобразительным искусством: автореф. дисс. на соискание ученой степени канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теория и методика обучения» / Л. И. Панкратова. – Москва, 1998. – 21 с.
8. Талызина Н. Ф. Формирование познавательной деятельности учащихся / Наталия Федоровна Талызина. – Москва : Знание, 1983. – 96 с.
Downloads
Опубліковано
10-12-2015
Як цитувати
Кудренко, Д. О. (2015). Роль диференційованого навчання у фаховій підготовці студентів художньо-графічних факультетів. Educational Dimension, 46, 40–45. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2494
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Дар’я Олександрівна Кудренко
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.