Системне використання моделей у викладанні природничо- математичних дисциплін як один з ефективних методів фундаменталізації підготовки майбутніх педагогів

Автор(и)

  • Лариса Леонідівна Рикова КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2502

Ключові слова:

фундаменталізація освіти, використання моделей, підготовка майбутніх педагогів

Анотація

Рикова Л. Л. Системне використання моделей у викладанні природничо-математичних дисциплін як один з ефективних методів фундаменталізації підготовки майбутніх педагогів.

На основі аналізу сутності і функцій фундаменталізації освіти запропоновано три дидактичні умови використання моделей у викладанні природничо-математичних дисциплін
задля реалізації основних принципів фундаменталізації підготовки майбутніх педагогів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 93 / PDF downloads: 89

Біографія автора

Лариса Леонідівна Рикова, КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія»

здобувачка

Посилання

1. Колин К. К. Информационный подход как фундаментальный метод научного познания / К. К. Колин // Педагогическая информатика. – 1998. – No 1. – С. 59–69.
2. Семеріков С. О. Фундаменталізація навчання інформатичних дисциплін у вищій школі : [монографія] / С. О. Семеріков. – Кривий Ріг : Мінерал; Київ: НПУ ім. М. П. Драгоманова,
2009.
3. Суханов А. Д. Концепция фундаментализации высшего образования и ее отражение в ГОСах / А. Д. Суханов // Высш. образ. в России. – 1996. – No 3. – С. 17–24.
4. Фридман Л. М. Моделирование в учебной деятельности / Л. М. Фридман // Формирование учебной деятельности школьников / [под ред. В. В. Давыдова и др.]. – Москва : Педагогика, 1982. – С. 73–86.

Downloads

Опубліковано

10-12-2015

Як цитувати

Рикова, Л. Л. (2015). Системне використання моделей у викладанні природничо- математичних дисциплін як один з ефективних методів фундаменталізації підготовки майбутніх педагогів. Educational Dimension, 46, 78–85. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2502

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи