Системне використання моделей у викладанні природничо- математичних дисциплін як один з ефективних методів фундаменталізації підготовки майбутніх педагогів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2502Ключові слова:
фундаменталізація освіти, використання моделей, підготовка майбутніх педагогівАнотація
Рикова Л. Л. Системне використання моделей у викладанні природничо-математичних дисциплін як один з ефективних методів фундаменталізації підготовки майбутніх педагогів.
На основі аналізу сутності і функцій фундаменталізації освіти запропоновано три дидактичні умови використання моделей у викладанні природничо-математичних дисциплін
задля реалізації основних принципів фундаменталізації підготовки майбутніх педагогів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 103
/ PDF downloads: 109
Посилання
1. Колин К. К. Информационный подход как фундаментальный метод научного познания / К. К. Колин // Педагогическая информатика. – 1998. – No 1. – С. 59–69.
2. Семеріков С. О. Фундаменталізація навчання інформатичних дисциплін у вищій школі : [монографія] / С. О. Семеріков. – Кривий Ріг : Мінерал; Київ: НПУ ім. М. П. Драгоманова,
2009.
3. Суханов А. Д. Концепция фундаментализации высшего образования и ее отражение в ГОСах / А. Д. Суханов // Высш. образ. в России. – 1996. – No 3. – С. 17–24.
4. Фридман Л. М. Моделирование в учебной деятельности / Л. М. Фридман // Формирование учебной деятельности школьников / [под ред. В. В. Давыдова и др.]. – Москва : Педагогика, 1982. – С. 73–86.
2. Семеріков С. О. Фундаменталізація навчання інформатичних дисциплін у вищій школі : [монографія] / С. О. Семеріков. – Кривий Ріг : Мінерал; Київ: НПУ ім. М. П. Драгоманова,
2009.
3. Суханов А. Д. Концепция фундаментализации высшего образования и ее отражение в ГОСах / А. Д. Суханов // Высш. образ. в России. – 1996. – No 3. – С. 17–24.
4. Фридман Л. М. Моделирование в учебной деятельности / Л. М. Фридман // Формирование учебной деятельности школьников / [под ред. В. В. Давыдова и др.]. – Москва : Педагогика, 1982. – С. 73–86.
Downloads
Опубліковано
10-12-2015
Як цитувати
Рикова, Л. Л. (2015). Системне використання моделей у викладанні природничо- математичних дисциплін як один з ефективних методів фундаменталізації підготовки майбутніх педагогів. Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 78–85. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2502
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Лариса Леонідівна Рикова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.