Інформаційні технології на засадах принципу індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2526Ключові слова:
індивідуалізація, самостійна навчальна діяльність, індивідуалізація самостійної навчальної діяльності, принципи індивідуалізації, інформаційні технологіїАнотація
Малоіван М. В. Інформаційні технології на засадах принципу індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей.
У статті розглядається індивідуалізація самостійної навчальної діяльності засобами інформаційних технологій. Стаття розкриває теоретичне осмислення необхідності індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей засобами інформаційних технологій, які максимально активізують роботу студентів та
надають широкі можливості, впливаючи на якість освіти.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 105
/ PDF downloads: 97
Посилання
1. Гершунский Б. С. Компьютеризация в сфере образования: Проблемы и перспективы : [учеб. пос.] / Б. С. Гершунский. – Москва : Педагогика, 1987. – 264 с.
2. Котляр Л. М. Организация самостоятельной работы по математике с помощью современных информационных технологий / Л. М. Котляр, Ж. И. Зайцева, Л. Б. Фоменко //
Фундаментальные исследования. – 2004. – No 5 – С. 15–18.
3. Лобачев С. Л. Информационно-образовательная среда открытого образования / С. Л. Лобачев, А. Поляков // Народное образование. – 2000. – No 8. – С. 43–47.
4. Полат Е. С. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования : [учеб. пособ.] / Е. С. Полат. – Москва : Издательский центр «Академия», 2005 – 272 с. 5. Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах: Затверджене Наказом МОН України від 2.06.93 No 161.
6. Роберт И. В. Информационные и коммуникационные технологии в образовании : [учеб. пособ.] / И. В. Роберт. – Москва : Дрофа, 2008. – 312 с.
7. Селевко Г. К. Педагогические технологии на основе информационно-коммуникационных средств: [учеб. пособ.] / Г. К. Селевко. – Москва : НИИ школьных технологий, 2004. – 224 с.
2. Котляр Л. М. Организация самостоятельной работы по математике с помощью современных информационных технологий / Л. М. Котляр, Ж. И. Зайцева, Л. Б. Фоменко //
Фундаментальные исследования. – 2004. – No 5 – С. 15–18.
3. Лобачев С. Л. Информационно-образовательная среда открытого образования / С. Л. Лобачев, А. Поляков // Народное образование. – 2000. – No 8. – С. 43–47.
4. Полат Е. С. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования : [учеб. пособ.] / Е. С. Полат. – Москва : Издательский центр «Академия», 2005 – 272 с. 5. Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах: Затверджене Наказом МОН України від 2.06.93 No 161.
6. Роберт И. В. Информационные и коммуникационные технологии в образовании : [учеб. пособ.] / И. В. Роберт. – Москва : Дрофа, 2008. – 312 с.
7. Селевко Г. К. Педагогические технологии на основе информационно-коммуникационных средств: [учеб. пособ.] / Г. К. Селевко. – Москва : НИИ школьных технологий, 2004. – 224 с.
Downloads
Опубліковано
10-12-2015
Як цитувати
Малоіван, М. В. (2015). Інформаційні технології на засадах принципу індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей. Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 179–183. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2526
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Марина Вікторівна Малоіван
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.