Польські дослідники про музично-естетичний розвиток учнів загальноосвітніх шкіл
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2539Ключові слова:
навчання та освіта, учитель музики, навчально-виховний процес, музичні здібності, творчий розвитокАнотація
Бондаренко А. В. Польські дослідники про музично-естетичний розвиток учнів загальноосвітніх шкіл.
У статті досліджується проблема музично-естетичного розвитку учнів загальноосвітніх шкіл Польщі. Освітлюється питання розвитку музичних здібностей, творчого розвитку дітей засобами музичного мистецтва. Розглянуто різні аспекти педагогічної роботи вчителів музики з урахуванням сучасних пріоритетів освіти.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 110
/ PDF downloads: 120
Посилання
1. Banach Cz., Edukacja nauczyciela wobec wyzwań transformacji systemowej s reformy edukacji, [w:] A. Siemak-Tylikowska, K. Kwiatkowska, S. M. Kwiatkowski (red.), Edukacja
nauczycielska w perspektywie wymagań zmieniającego się świata. – Warszawa, 1998. – 272 s.
2. Кierzkowski M. Analiza wybranych czynników warunkujących rozwój muzychny dziecka / Sztuka. Kultura. Edukacja, red. G. Konkol, Wydawnictwo «Bernardinum», 2010. – 99 s.
3. Kunowski S. Podstawy współczesnej pedagogiki, Warzszawa, 2001. – 312 s.
4. Piątkowska B. Wstęp. Czas na wychowanie. Głównie konteksty i uwarunkowania Barbara Piątkowska (red.). – Wałbrzych, 2009. – 309 s.
5. Rutkowiak J. Związek teorii z praktyką pedagogiczną a praca i kshtałcenie nauczycieli. Pytanie, dialog, wychowanie. (w:) (red.) J. Rutkowiak PWN. Warszawa, 1992. – S. 316–336.
6. Sergeant D. C. Experimental investigation of absolute pitch Journal of Research in Music Education. – 1969. – S. 135–143.
7. Schwarz J. Badania nad osobowością nauczyciela. – Wałbrzych : «Nowa Szkola», 1962. – 253 s.
nauczycielska w perspektywie wymagań zmieniającego się świata. – Warszawa, 1998. – 272 s.
2. Кierzkowski M. Analiza wybranych czynników warunkujących rozwój muzychny dziecka / Sztuka. Kultura. Edukacja, red. G. Konkol, Wydawnictwo «Bernardinum», 2010. – 99 s.
3. Kunowski S. Podstawy współczesnej pedagogiki, Warzszawa, 2001. – 312 s.
4. Piątkowska B. Wstęp. Czas na wychowanie. Głównie konteksty i uwarunkowania Barbara Piątkowska (red.). – Wałbrzych, 2009. – 309 s.
5. Rutkowiak J. Związek teorii z praktyką pedagogiczną a praca i kshtałcenie nauczycieli. Pytanie, dialog, wychowanie. (w:) (red.) J. Rutkowiak PWN. Warszawa, 1992. – S. 316–336.
6. Sergeant D. C. Experimental investigation of absolute pitch Journal of Research in Music Education. – 1969. – S. 135–143.
7. Schwarz J. Badania nad osobowością nauczyciela. – Wałbrzych : «Nowa Szkola», 1962. – 253 s.
Downloads
Опубліковано
10-12-2015
Як цитувати
Бондаренко, А. В. (2015). Польські дослідники про музично-естетичний розвиток учнів загальноосвітніх шкіл. Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 243–247. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2539
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Анжеліка Володимирівна Бондаренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.