Формування риторичної компетенції студентів-філологів під час вивчення польської мови

Автор(и)

  • Оксана Петрівна Ранюк Хмельницький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2587

Ключові слова:

філолог, риторика, комунікативна компетенція, риторична компетенція, компетентність

Анотація

Ранюк О. П. Формування риторичної компетенції студентів-філологів під час вивчення польської мови.

У статті теоретично обґрунтовано поняття «компетенції» та «риторичної компетенції». Зазначено, як можна використовувати риторичний елемент під час вивчення польської мови. Представлено систему вправ та завдань на заняттях польської мови, спрямованих на формування риторичної компетенції.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 128 / PDF downloads: 140

Біографія автора

Оксана Петрівна Ранюк, Хмельницький національний університет

здобувач

Посилання

1. Артамонова Е. П. Формирование иноязычной коммуникативной компетенции у будуших учителей иностранного языка на основе социокультурного подхода : дис. ... канд.
пед. наук : 13.00.08 / Е. П. Артамонова. – Москва : РГБ, 2003. – 175 с.
2. Бацевич Ф. С. Основи комунікативної лінгвістики: [підручник] / Ф. С. Бацевич. – Київ : ВЦ «Академія», 2004. – 324 с.
3. Лобас Н. Mów po polsku. Розмовляй польською мовою / Н. Лобас. – Тернопіль : Крок, 2010. – 194 с.
4. Онуфрієнко Г. С. До проблеми формування мовно-риторичної компетентності як невід’ємної ознаки освіченості і чинника професіоналізму / Г. С. Онуфрієнко // Дошкільна освіта. – 2008. – No 2 (20). – C. 62–68.
5. Pelc T. Teraz polski. Gry i ćwiczenia komunikacyjne. Podręcznik dla nauczycieli języka polskiego jako obcego / T. Pelc. – Lódź : WING, 1997. – 180 c.

Downloads

Опубліковано

25-06-2015

Як цитувати

Ранюк, О. П. (2015). Формування риторичної компетенції студентів-філологів під час вивчення польської мови. Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 75–79. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2587

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи