Метод проектів у професійній підготовці майбутніх перекладачів

Автор(и)

  • Ігор Горошкін

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2646

Ключові слова:

професійна підготовка, майбутній перекладач, метод проектів, міждисциплінарний проект

Анотація

Горошкін І. О. Метод проектів у професійній підготовці майбутніх перекладачів.

У статті визначено педагогічний потенціал методу проектів у професійній підготовці майбутніх перекладачів, проаналізовано особливості впровадження міждисциплінарних проектів, що значною мірою впливають на сформованість професійної компетентності студентів-майбутніх перекладачів, запропоновано тематику міждисциплінарних проектів, сценарії його реалізації.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 88 / PDF downloads: 80

Посилання

1. Бахов І.С. Формування міжкультурної професійної компетентності у студентів-перекладачів: [м онографія] / І. С. Бахов. – К. : ДП «Вид. дім «Персонал», 2009. – 268 с
2. Бондаренко Г. Метод проектів як засіб удосконалення методичної компетентності майбутніх учителів української мови та літератури / Г. Бондаренко / Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2012. – No 12. – Ч. 2 – С. 97–104.
3. Полат Е. С. Что такое проект : типология проектов / Е. С. Полат // Открытый урок. – 2004. – No 5 – 6. – С. 10–17.

Downloads

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Горошкін, І. (2015). Метод проектів у професійній підготовці майбутніх перекладачів. Educational Dimension, 44, 25–30. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2646

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають