Порівняльний аналіз моделей професійної підготовки бакалаврів гуманітарних наук з прикладної лінгвістики в умовах формування професійно мобільного фахівця

Автор(и)

  • Віта Корнієнко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2651

Ключові слова:

освітня система, бакалавр, навчальний план, прикладна лінгвістика, модель професійної підготовки

Анотація

Корнієнко В. В. Порівняльний аналіз моделей професійної підготовки бакалаврів гуманітарних наук з прикладної лінгвістики в умовах формування професійно мобільного фахівця.

У статті на основі компаративного аналізу виокремлено спільні та відмінні аспекти організації навчального процесу у вищих навчальних закладах; відмінні та спільні підходи у використанні нових інноваційних технологій навчання, структурі та змісті освітніх програм, системі оцінювання, науково-методичному забезпеченні навчального процесу, у практичній підготовці бакалаврів гуманітарних наук з прикладної лінгвістики, акредитації й сертифікації кваліфікації бакалавра гуманітарних наук з прикладної лінгвістики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 97 / PDF downloads: 80

Посилання

1. Закон України «Про освіту» від 23.03.96, No 199/96 вр (100/96 вр) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=10060-12. – Загол. з екрану. – Мова укр.
2. Наказ Міністерства Освіти України «Про затвердження Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах» No 161 від 02.06.93 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/ laws/show/z0173-93. – Загол. з екрана. – Мова укр.
3. Постанова Кабінету Міністрів України No 1719 від 13.12.2006 «Про перелік напрямів, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра» зі змінами, внесеними згідно з Постановами КМ No 1193 (1193-2007-п) від 03.10.2007 No 565 (565-2008-п) від 25.06.2008 No 660 (660-2008-п) від 23.07.2008 No 990 (990-2009-п) від 09.09.2009 No 107 (107-2010-п ) від 03.02.2010 No 264 (264-2010-п) від 02.03.2010 No 365 (365-2010-п) від 26.05.2010 No 267 (267-2011-п) від 17.03.2011 No 576 (576-2011-п) від 01.06.2011 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/1719-2006-п. – Загол. з екрану. – Мова укр.
4. Постанова Кабінету Міністрів України No 65 від 20 січня 1998 р. «Про затвердження Положення про освітньо-кваліфікаційні рівні (ступеневу освіту)» (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ No 677 від 23.04.99 No 1482 від 13.08.99) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1059.58.0. – Загол. з екрану. – Мова укр.
5. Сравнительная характеристика систем образования Украины и США [Текст] / Н. Н. Топчий [и др.] // Проблемы и перспективы развития образования : материалы междунар. заоч. науч. конф. (г. Пермь, апрель 2011 г.). – Пермь : Меркурий, 2011. – Т. 2. – С. 203–205.

Downloads

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Корнієнко, В. (2015). Порівняльний аналіз моделей професійної підготовки бакалаврів гуманітарних наук з прикладної лінгвістики в умовах формування професійно мобільного фахівця. Educational Dimension, 44, 57–63. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2651

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи