Образотворча діяльність учнів з особливими освітніми потребами як засіб соціокультурного інтегрування

Автор(и)

  • Оксана Базилевська

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2666

Ключові слова:

соціальна адаптація, соціокультурне інтегрування, образотворча діяльність, національне відродження

Анотація

Базилевська О. О. Образотворча діяльність учнів з особливими освітніми потребами як засіб соціокультурного інтегрування.

У статті розглядається образотворча діяльність учнів з особливими освітніми потребами як засіб соціокультурного інтегрування. Розкривається система освіти як основа національного і духовного відродження суспільства.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 103 / PDF downloads: 108

Посилання

1. Климова Л. В. Художня культура. 9 клас: [підручник для загальноосвітніх навчальних закладів]. – К. : Література ЛТД, 2009. – 160 с.
2. Колупаєва А. А. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання: [наук.-метод. посіб.] / А. А. Колупаєва, Л. О. Савчук. – К. : Видавнича група «АТОПОЛ», 2011. – 274 с. – (Серія «Інклузивна освіта»).
3. Колупаєва А. А. Інклюзивна освіта: реалії та перспективи: [монографія]. – К. : Самміт-Книга, 2009. – 272 с.:іл. – (Серія «Інклюзивна освіта»).
4. Лошаков И. И. Интеграция в условиях диференциации: проблемы инклюзивного обучения детей-инвалидов / И. Лошаков, Е. Ярская-Смирнова // Социально-педагогические проблемы образования нетипичных детей. Саратов: Изд-во Педагогичаского института СГУ, 2002. – С. 15–21.
5. Сухомлинський В. О. Серце віддаю дітям. – К., 1973. – 567 с.
6. Чєн Н. В. Предметний тиждень. Образотворче мистецтво: [методичний посібник для вчителів] / Н. В. Чаєн. – Х. : Скорпіон, 2005. – 64 с.

Downloads

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Базилевська, О. (2015). Образотворча діяльність учнів з особливими освітніми потребами як засіб соціокультурного інтегрування. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 136–140. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2666

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи