Образотворча діяльність учнів з особливими освітніми потребами як засіб соціокультурного інтегрування
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2666Ключові слова:
соціальна адаптація, соціокультурне інтегрування, образотворча діяльність, національне відродженняАнотація
Базилевська О. О. Образотворча діяльність учнів з особливими освітніми потребами як засіб соціокультурного інтегрування.
У статті розглядається образотворча діяльність учнів з особливими освітніми потребами як засіб соціокультурного інтегрування. Розкривається система освіти як основа національного і духовного відродження суспільства.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 103
/ PDF downloads: 108
Посилання
1. Климова Л. В. Художня культура. 9 клас: [підручник для загальноосвітніх навчальних закладів]. – К. : Література ЛТД, 2009. – 160 с.
2. Колупаєва А. А. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання: [наук.-метод. посіб.] / А. А. Колупаєва, Л. О. Савчук. – К. : Видавнича група «АТОПОЛ», 2011. – 274 с. – (Серія «Інклузивна освіта»).
3. Колупаєва А. А. Інклюзивна освіта: реалії та перспективи: [монографія]. – К. : Самміт-Книга, 2009. – 272 с.:іл. – (Серія «Інклюзивна освіта»).
4. Лошаков И. И. Интеграция в условиях диференциации: проблемы инклюзивного обучения детей-инвалидов / И. Лошаков, Е. Ярская-Смирнова // Социально-педагогические проблемы образования нетипичных детей. Саратов: Изд-во Педагогичаского института СГУ, 2002. – С. 15–21.
5. Сухомлинський В. О. Серце віддаю дітям. – К., 1973. – 567 с.
6. Чєн Н. В. Предметний тиждень. Образотворче мистецтво: [методичний посібник для вчителів] / Н. В. Чаєн. – Х. : Скорпіон, 2005. – 64 с.
2. Колупаєва А. А. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання: [наук.-метод. посіб.] / А. А. Колупаєва, Л. О. Савчук. – К. : Видавнича група «АТОПОЛ», 2011. – 274 с. – (Серія «Інклузивна освіта»).
3. Колупаєва А. А. Інклюзивна освіта: реалії та перспективи: [монографія]. – К. : Самміт-Книга, 2009. – 272 с.:іл. – (Серія «Інклюзивна освіта»).
4. Лошаков И. И. Интеграция в условиях диференциации: проблемы инклюзивного обучения детей-инвалидов / И. Лошаков, Е. Ярская-Смирнова // Социально-педагогические проблемы образования нетипичных детей. Саратов: Изд-во Педагогичаского института СГУ, 2002. – С. 15–21.
5. Сухомлинський В. О. Серце віддаю дітям. – К., 1973. – 567 с.
6. Чєн Н. В. Предметний тиждень. Образотворче мистецтво: [методичний посібник для вчителів] / Н. В. Чаєн. – Х. : Скорпіон, 2005. – 64 с.
Downloads
Опубліковано
19-02-2015
Як цитувати
Базилевська, О. (2015). Образотворча діяльність учнів з особливими освітніми потребами як засіб соціокультурного інтегрування. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 136–140. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2666
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Оксана Базилевська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.