Особливості взаємодії викладачів та студентів у навчальному процесі
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2674Ключові слова:
взаємодія, педагогічна взаємодія, діалогова взаємодія, викладач, студент, професійний розвиток викладачаАнотація
Борова Т. А., Гончар О. В. Особливості взаємодії викладачів та студентів у навчальному процесі.
У статті розглянуто особливості взаємодії викладача та студента в навчальному процесі. Обґрунтовано модель взаємозв’язку між професійним розвитком науково-педагогічних працівників та підвищенням рівня навченості студентів. Виокремлено елементи професійної діяльності викладача. Схарактеризовано основні чинники ефективної взаємодії керівника, викладача і студента у навчальному процесі.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 114
/ PDF downloads: 123
Посилання
1. Борова Т. А. Теоретичні основи адаптивного управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників вищого навчального закладу: [монографія] / Т. А. Борова. – Харків : Компанія СМІТ, 2011. – 384 с.
2. Буданов В. Г. Методология синергетики в постнеоклассической науке и в образовании / В. Г. Буданов. – М. : Издательство ЛКИ, 2008. – 232 с.
3. Гончар О. В. Педагогічна взаємодія учасників навчального процесу в системі вищої освіти України (історико-педагогічний аспект): [монографія] / О. В. Гончар. – Харків: ХНАДУ, 2011. – 424 с.
4. Гузій Н. В. Педагогічний професіоналізм: історико-методологічні та теоретичні аспекти : [монографія] / Н. В. Гузій. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2004. – 243 с.
5. Теоретичні і методичні засади моделювання фахової компетентності керівників закладів освіти : монографія / Г. В. Єльникова, О. І. Зайченко [та ін.] ; [за ред. Г. В. Єльникової]. – Київ –Чернівці : Книги – ХХІ, 2010. – 460 с.
6. Bell B. Teacher Development: a Model from Science Education / B. Bell, J. Gilbert. – London-New York : Routledge Taylor&Francis Group, 2004. - 190 p.
7. Lave J. Situated Learning: Legitimate periphiral participation // J. Lave, E. Wenger. − UK: Cambridge University Press, 1991. – 132 p.
8. Levin B. B. Case Studies of Teacher Development: An in Depth Look at How Thinking about Pedagogy Develops Over Time / B. B. Levin. - London : Lawrence Erlbaum Associates, Publishers, 2003. - 309 p.
9. Warne L. Interactions of Organizational Culture and Collaboration in working and learning / L. Warne, C. Pascoe. // Educational Technology & Society. - 2002. - No 5. - Vol. 2. – Р. 60–67.
2. Буданов В. Г. Методология синергетики в постнеоклассической науке и в образовании / В. Г. Буданов. – М. : Издательство ЛКИ, 2008. – 232 с.
3. Гончар О. В. Педагогічна взаємодія учасників навчального процесу в системі вищої освіти України (історико-педагогічний аспект): [монографія] / О. В. Гончар. – Харків: ХНАДУ, 2011. – 424 с.
4. Гузій Н. В. Педагогічний професіоналізм: історико-методологічні та теоретичні аспекти : [монографія] / Н. В. Гузій. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2004. – 243 с.
5. Теоретичні і методичні засади моделювання фахової компетентності керівників закладів освіти : монографія / Г. В. Єльникова, О. І. Зайченко [та ін.] ; [за ред. Г. В. Єльникової]. – Київ –Чернівці : Книги – ХХІ, 2010. – 460 с.
6. Bell B. Teacher Development: a Model from Science Education / B. Bell, J. Gilbert. – London-New York : Routledge Taylor&Francis Group, 2004. - 190 p.
7. Lave J. Situated Learning: Legitimate periphiral participation // J. Lave, E. Wenger. − UK: Cambridge University Press, 1991. – 132 p.
8. Levin B. B. Case Studies of Teacher Development: An in Depth Look at How Thinking about Pedagogy Develops Over Time / B. B. Levin. - London : Lawrence Erlbaum Associates, Publishers, 2003. - 309 p.
9. Warne L. Interactions of Organizational Culture and Collaboration in working and learning / L. Warne, C. Pascoe. // Educational Technology & Society. - 2002. - No 5. - Vol. 2. – Р. 60–67.
Downloads
Опубліковано
19-02-2015
Як цитувати
Борова, Т., & Гончар, О. (2015). Особливості взаємодії викладачів та студентів у навчальному процесі. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 176–181. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2674
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Тетяна Борова, Олена Гончар
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.