Приклади використання проблемних ситуацій у процесі навчання вчителів у Франції

Автор(и)

  • Тетяна Харченко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2696

Ключові слова:

Франція, проблемно-ситуативне навчання, особистість учителя, педагогічна освіта, розвиток

Анотація

Харченко Т. Г. Приклади використання проблемних ситуацій у процесі навчання вчителів у Франції.

У статті виявлено практичні аспекти використання проблемних ситуацій у процесі навчання вчителів у Франції. Розкрито окремі форми й методи проблемно-ситуативного навчання, а саме: лекція, в основі якої знаходиться проблемна ситуація, методики «Двійник», «Дзеркало».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 99 / PDF downloads: 105

Посилання

1. Bassis H. Des maîtres pour une autre école : Former ou transformer? / Н. Bassis. – Casterman Coll. : Tournai, 1978. – 169 р.
2. Bassis H. Dialogues sur l’Égalité / Н. Bassis. – Aléas Éditeur, 1990. – 158 р.
3. Bassis H. Je cherche donc j’apprends / Н. Bassis. – Paris : Messidor, 1984. – 164 р.
4. Dalongeville A. (Se) former par les situations-problèmes : Des destabilisations constructives / А. Dalongeville, М. Huber. – Lyon : Chronique Sociale, 2000. – 202 р.
5. Dalongeville A. Situations problèmes pour enseigner l’histoire au cycle 3 / А. Dalongeville. – Paris : Hachette, 2000. – 255 р.
6. Démarche SOSIE // Revue Dialogue. – 1985. – No 55 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://gfen66.infini.fr/gfen66/
IMG/pdf/sosie.pdf
7. Oddone I. Redécouvrir l’expérience ouvrière / І. Oddone. – Éd. sociales, 1981. – 260 р.
8. Brousseau G. Fondement et méthodes de la didactique des Mathématiques / G. Brousseau // Recherches en didactique de Mathématiques. – 1986. – Vol. 7. – No 2. – Р. 35–115.
9. Huber M. L’histoire indiscipline nouvelle / M. Huber. – Paris : Syros, 1996. – 196 p.

Downloads

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Харченко, Т. (2015). Приклади використання проблемних ситуацій у процесі навчання вчителів у Франції. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 281–289. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2696

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти